În schimb, de la patru ani încolo, până la şapte ani, dieta nu influenţează coeficientul de inteligenţă al copilului, afirmă dr. Pauline Emmett. Până la trei ani însă aceasta e foarte importantă, 20% dintre copii cu cea mai proastă dietă, alcătuită din hrană procesată, dovedindu-se că au IQ-ul cu vreo cinci puncte mai mic decât cel al copiiilor hrăniţi săsnătos. Asta înseamnă fructe şi legume proaspete, carne şi brânzeturi, dar nu procesate, cu aditivi şi potenţiatori, ci cât mai libere de E-uri. "Creierul se dezvoltă la cotele cele mai înalte în primii trei ani de viaţă, de la trei ani încolo, dezvoltarea lui încetineşte, aceasta fiind probabil cauza pentru care dieta nu prea mai are cine ştie ce mari efecte după această vârstă", a mai spus dr. Emmett, citată de dailymail.co.uk.
STUDIU: Mâncarea de fast food îi strică la cap pe copii
PUBLICAT
Marţi, 8 Februarie 2011 11:08
ACTUALIZAT
Marţi, 8 Februarie 2011 14:51
SURSA
REALITATEA.NET
Studiul celor de la Universitatea din Bristol este primul care face legătura între mâncarea de tip fast food şi un IQ mai scăzut la copiii care o mănâncă în primii trei ani de viaţă, cruciali în dezvoltarea creierului. A fost făcut pe 14.000 de copii năcuţi în anii '90 şi arată că răul făcut creierului de chipsuri, pizze, biscuiţei şi alte junk food-uri nu mai mai poate fi înlăturat, chiar dacă dieta se îmbunătăţeşte.
Citeşte totul despre:
copii, creier, fast food, Hrană, IQ, junk food, mâncare sănătoasă, studiu, universitate
Studiu: mâncarea de tip fast food duce la un IQ mai scăzut la copiii care o mănâncă în primii trei ani de viaţă / FOTO: .gorjeanul.ro







Strategy & Technology PUBLYO
Marketing & Sales Q2M