Studiul, citat de Journal of the American Dietetic Association, susţine că pentru a scăpa de kilogramele în plus femeile ar trebui să fie mai atente la gustările pe care obişnuiesc să le ia între principalele mese, la timpul dintre ele şi, mai ales, la consistenţa acestora.
Medicul Anne McTiernan şi echipa sa au studiat timp de 12 luni legătura dintre gustări şi dietă şi au descoperit că persoanele care mâncau un mic dejun sănătos care nu era urmat de o gustare după aceea au pierdut 11 la sută din greutate, comparat cu numai 7 la sută, cât au pierdut femeile care aveau şi gustări între micul dejun şi prânz. Pentru acest studiu, au fost considerate drept gustări orice băuturi sau alimente consumate între mese.
În plus, e foarte important momentul dintre cele două mese în care persoana a ales să ia o gustare. Dacă iei gustarea prea aproape de micul dejun, rişti să nu pierzi deloc în greutate, ba chiar să câştigi, iar dacă e prea îndepărtată şi eşti deja foarte înfometată, nu e deloc bine.
Cele mai bune gustări, care te pot ajuta chiar să pierzi în greutate, spune McTiernan, pot fi iaurturile degresate, o mână de nuci sau de fructe uscate, doi biscuiţi integrali sau băuturi care nu conţin calorii cum sunt apa, cafeaua şi ceaiul (cele din urmă consumate fără zahăr).
Gustările îţi strică dieta
PUBLICAT
Vineri, 2 Decembrie 2011 12:28
ACTUALIZAT
Vineri, 2 Decembrie 2011 15:48
SURSA
REALITATEA.NET
Femeile care ţin dietă pentru că doresc să piardă câteva kilograme şi nu reuşesc să o facă pot da vina pe gustările dintre micul dejun şi masa de prânz, susţine un nou studiu.







Strategy & Technology PUBLYO
Marketing & Sales Q2M