Fii la curent cu cele mai importante ştiri ale zilei
REALITATEA.NET pe Facebook REALITATEA.NET pe Twitter REALITATEA.NET pe Pinterest REALITATEA.NET pe RSS REALITATEA.NET pe Newsletter REALITATEA.NET pe Youtube

Grătarul duce la diabet - mit sau adevăr?

S-a demostrat ca o cantitate de 100 de grame de carne rosie consumata zilnic sporeste cu 19% riscul de declansare a diabetului. Iar daca in meniul zilnic se regaseste fie si o cantitate de numai 50 de grame de mezeluri riscul de diabet creste cu 51%, potrivit unui studiu publicat in American Journal of Clinical Nutrition.

Consumul regulat de carne rosie creste riscul declansarii diabetului de tipul II
Consumul regulat de carne rosie creste riscul declansarii diabetului de tipul II / FOTO: aradon.ro

In acest caz solutia este simpla, chiar daca nu pe placul tuturor romanilor: inlocuirea carnii cu surse de proteine mai sanatoase, precum lactatele cu continut scazut de grasimi, nucile si cerealele integrale, potrivit sfatulparintilor.ro. Aceste produse reduc semnificativ riscul de diabet de tipul II, asociat mai ales cu obezitatea, sedentarismul si alimentatia nesanatoasa.

Cu alte cuvinte, daca o persoana al carei meniu continea macar 100 de grame de carne ar inlocui-o cu 100 grame nuci, riscul de diabet ar scadea cu 17%. Riscul ar scadea cu 23% daca s-ar inlocui carnea rosie cu cereale integrale, argumenteaza autorii studiului, care au luat in calcul, varsta participantilor la studiu, indicele de masa corporala si alti factori de risc.


LIBERTATEA.RO
print
Upload fişiere:



Trimite
CELE MAI NOI ŞTIRI
CELE MAI CITITE ŞTIRI 3h 24h 7z 30z
REALITATEA LOCALA »
Get Adobe Flash player
SC Realitatea Media SA se afla in procedura insolventei reglementata de Legea nr. 85/2006, in conformitate cu incheierea de sedinta din data de 07.09.2011, pronuntata de Tribunalul Bucuresti – Sectia a VII-a Comerciala in dosarul nr. 58935/3/2011.

CNA- Consiliul National al audiovizualului: Bd. Libertatii nr.14, sector 5, cod 050706, Bucuresti www.cna.ro