Ginko biloba nu are numai avantaje
Cu siguranţă, calităţile acestei plante asiatice nu sfârşesc să fie discutate. Deja virtuţile sale presupuse împotriva acufenelor au fost negate în mai multe lucrări.
În cazul analizei riscului de accident vascular cerebral, o echipă de americani a lucrat cu 118 pacienţi în vârstă de peste 85 de ani.
La jumătate dintre pacienţi li s-a administrat ginko biloba timp de trei ani, de trei ori pe zi, iar cealaltă jumătate a primit un placebo. Vestea bună este că cercetătorii au observat la jumătate din pacienţii trataţi o scădere de 70% a tulburărilor de memorie, un rezultat, mai degrabă satisfăcător. Însă, printre cele 59 de persoane din acest grup, şapte au fost victime ale unui accident vascular cerebral, în timp ce în grupul căruia i s-a administrat placebo-ul, nu s-a înregistrat nici unul.
Sursa: Journal of the American Academy of Neurology
Daca ti-a placut articolul, urmareste REALITATEA.NET pe FACEBOOK!

Lovitură pentru furnizorii de gaz: Statul poate fixa preţurile şi după liberalizare
1 EUR= 4.3533 RON 





MARINARII: Sarkozy, pe navă cu Băsescu
Avocatul lui Damaschin: Nu a putut nici măcar...
Dinu Damaschin a decedat
PUTIN PE DERDELUŞ: Premierul rus se dă cu bobul
Controverse in privinta ACTA
Autorul imnului PDL, Mircea Rusu, cercetat penal







Feedback

