Asculta LIVE Realitatea FM

Dieta femeilor influenţează sexul viitorului bebeluş

 
Dieta femeilor influenţează sexul viitorului bebeluş
blank
183 vizualizari  
Vot:
1
Femeile pe diete cu puţine calorii sau care obişnuiesc să "sară" peste micul dejun în perioada concepţiei copilului, au şanse mai mari ca acesta să fie de sex feminin, au descoperit recent cercetătorii. O nouă cercetare a universităţilor Exeter şi Oxford aduce primele dovezi... Citeşte articolul
Foto: Science Daily
Comentariile cititorilor
blank
blank
| Toate comentariile

Nume:*
  
Email:*
  
Comentariu:*


Pentru a valida comentariul, va rugam introduceti textul din imagine:
 

Alte fotografii din IT
Campanii REALITATEA »
NOI VREM RESPECT Martor ocular
Tu Decizi! Umilit in Romania
Bine gandit prost facut Povesti de criza
Cum vezi tu realitatea? Smecheri de Romania
Intreaba Specialistii Realitatea.net
autonovo


meteo
Bucureşti 17 °C

| mai multe
Romania08.1109.11
Timişoara18 °C18 °C
Arad18 °C18 °C
Bacău13 °C16 °C
Braşov15 °C18 °C
Cluj Napoca16 °C15 °C
Constanţa16 °C16 °C
Urmăreşte indicii FOREX pe tmctv.ro
1 EUR 4.2988 RON
1 USD 2.8862 RON
1 GBP 4.7919 RON
1 CHF 2.8435 RON
100 HUF 1.5647 RON
100 JPY 3.1865 RON
1 BGN 2.198 RON
Paritate: 1 EUR = 1.4894 USD

Arhiva articole
noiembrie 2009
DuLuMaMiJoViSb
1 2 3 4 5 6 7
8 91011121314
15161718192021
22232425262728
2930


Spatiile publicitare F5 sunt administrate de