Fii la curent cu cele mai importante ştiri ale zilei
REALITATEA.NET pe Facebook REALITATEA.NET pe Twitter REALITATEA.NET pe Pinterest REALITATEA.NET pe RSS REALITATEA.NET pe Newsletter REALITATEA.NET pe Youtube

Femei care beau vin sunt mai deştepte

Un studiu din Norvegia a relevat unele avantaje ascunse ale consumului de vin.

Vinul trebui consumat moderat
Vinul trebui consumat moderat / FOTO: commercialappeal.com

Consumul de vin în cantităţi moderate ar putea reduce pierderea abilităţilor mentale pentru unii oameni şi chiar ne-ar putea proteja împotriva demenţei la bătrâneţe.

Cercetătorii din Norvegiaau au studiat obiceiurile a 5033 de bărbaţi şi femei, pe o periaodă de şapte ani, printre aceştia găsindu-se şi persoane care se abţin complet de la consumul de alcool.

Concluziile studiului a fost că cei care erau băutori de vin au avut rezultate mai bune la teste ale funcţiilor cognitive decât cei care se abţineau. În mod surprinzător, doar la femei abstinența de la la alcool a produs aceste rezultate, bărbaţii fiind neafectaţi.

Potrivit webmd.com, cercetătorii au considerat că vinul, consumat în cantităţi normale, „poate fi asociat cu o îmbunătățire a funcţiilor cognitive la femei, iar la bărbaţi poate fi adăugată şi berea la listă”.

print
Upload fişiere:



Trimite
CELE MAI NOI ŞTIRI
CELE MAI CITITE ŞTIRI 3h 24h 7z 30z
REALITATEA LOCALA »
Get Adobe Flash player
SC Realitatea Media SA se afla in procedura insolventei reglementata de Legea nr. 85/2006, in conformitate cu incheierea de sedinta din data de 07.09.2011, pronuntata de Tribunalul Bucuresti – Sectia a VII-a Comerciala in dosarul nr. 58935/3/2011.

CNA- Consiliul National al audiovizualului: Bd. Libertatii nr.14, sector 5, cod 050706, Bucuresti www.cna.ro