Realitatea te priveşte

"Realitatea te priveşte" este difuzată de marţi până joi, între orele 22:00 şi 00:00, şi este prezentată de Andreea Creţulescu.

Telespectatorii Realitatea TV pot participa activ la "Realitatea te priveşte" prin intermediul numărului de telefon cu apel gratuit 0800 080 333, unde pot pune întrebări, îşi pot exprima opiniile cu privire la subiectele discutate de Andreea Creţulescu şi de invitaţii săi sau pot face sesizări despre evenimente observate de ei.

Telespectatorii mai au la dispoziţie adresa de e-mail realitateatepriveste@realitatea.net şi numărul de SMS 1484 (0,15 euro/mesaj fără TVA), prin intermediul cărora pot trimite mesaje sau răspunde cu DA sau NU la întrebările propuse de "Realitatea te priveşte".

"Vrem ca cei care ne privesc să nu fie doar simpli spectatori, ci actori ai spectacolului, interacţiunea fiind acel ingredient esenţial care dă adevărata faţă a realităţii. Nu trebuie să mai existe lumea lor şi lumea noastră. Această emisiune vrea să ofere celor două 'lumi' posibilitatea de a schimba opinii. Aşadar, ne propunem să prezentăm realitatea într-o dramaturgie în care actorul se găseşte atât în faţa ecranului, cât şi pe ecran", a declarat Andreea Creţulescu despre noua emisiune.


Comentariile cititorilor
0. trptineta
Miercuri, 15 Octombrie 2008 23:42
ar trebui schimbata legea pleonasmului "saptamani de zile" poate baietii rapizi din educatie,sau fetele cochete din educatie sa introduca aceasta lege in parlament.
-1. dan
Miercuri, 15 Octombrie 2008 23:40
Cum e posibil ca parlamentara/profesoara/universitara Andronescu , dupa ce vede ca noi toi am aflat ca ia 7000 (sapte mii!!!) de euro pe luna sa spuna ca nu o dau banii afara din casa?!? zau ca nu inteleg cum nu i-ai dat peste bot cu receptorul de la telefon!!!
-2. suspu
Miercuri, 15 Octombrie 2008 23:40
un profesor lucreaza sa zicem exagerat 20 de ore pe saptamana deci maxim 80 de ore pe luna intro clasa ferit de ploaie vant si frig dupa care pleaca acasa un politist lucreaza in medie 260 de ore pe luna ii se platesc 160 pt ca orele suplimentare nu se iau in considerare, daca ploua daca ninge el lucra la orice ora din zi daca este chemat trebuie sa fie disponibil si nu castiga asa de mult cat credeti voi interesativa ca diferenta de la un profesor la un politist este numai de cateva milioane si lucra un sfert cat un politist si in conditii mult mai bune si risc mult mai scazut
blank
blank
-3. >TRAIAN TANASA
Miercuri, 15 Octombrie 2008 23:39
Cand se dau bani judecatorilor e bine, cand se dau parlamentarilor e foarte bine. Deasemenea cand se dau tuturor celor mari. Cand sa se dea celor mici, nu sunt bani. Vorba demagogului: Voi va certati pentr-o gaina?/ Dar nu vedeti e curtea plina?/ Ba treceti gardul la vecimi,/ Ca si peacolo sunt gaini !/ De ce va puneti ghiara-n gat?/ Sa lase unul cat de cat,/ Sa dea si celalalt ceva !/ Eu, cat de cat, socot C-O DA AA....AAA ...!!!!!! Cred ca l-ati inteles pe Toparceanu: ... C-O DA ( altii nu cei mari care doar fac teoria chibritului). >RAIAN ASANAT
-4. trotineta
Miercuri, 15 Octombrie 2008 23:36
stimata doamna invitata "va dam" banuim ca nu da salarii din buzunarul propriu
-5. trotineta
Miercuri, 15 Octombrie 2008 23:29
ecaterina ar trebui ca "eu personal" sa cumpere din din majorare o carte in care sa se zica eu impersonal
-6. trotineta
Miercuri, 15 Octombrie 2008 23:25
invitatii ca de obicei fac conflict intre ei.in fond cat de mult le pasa de lumea pentru care zic ca lupta?
-7. trotineta
Miercuri, 15 Octombrie 2008 23:11
poate o statistica a directorilor de scoli din ce partide fac parte ne va lamuri daca este politizata scoala
-8. Ana
Miercuri, 15 Octombrie 2008 23:01
Domnisoara Cretulescu nu mai popularizati doar extremele. Daca vreti sa dati dovada de corectitudine si impartialitate luati exemplu o primarie dintr-o comuna oarecare din tara si vedeti acolo ce salarii au functionarii. Nu mai generalizati. Si daca faceti o asemenea investigatie treceti si pe la o scoala din mediul rural si vedeti ce "performante" au dascalii acolo, ce rezultate "spectaculoase" au la clasa. De ce nu cer salarii in functie de rezultate?
-9. pavel
Miercuri, 15 Octombrie 2008 22:59
.....domnilor nu se pune problema este nevoie de echipamente performante la nivelul politiei romane si trebuie rezolvata aceasta problema fara intarziere nu de alta dar de multe ori sunt mai dotati infractorii...dar trebuie si multa transparenta cand e vorba de banul public si comparativ si cu alte tari si cu alte oferte problema trebuie sa fie pusa in discutie chiar si publica si nu trebuie sa ne zgarcim cand e vorba de IT sau necesitati urgente in domeniul tehnic..dar sa reflecte banii in ceea ce se achizitioneaza ca nu se face pe un an doi,dar nici un echipament ce se vrea performant nu ar fi cazul sa se transporte la interventii rapide cu ..roaba sau caruta;este ca si cum ai fi servit cu o bucata de tort pe o...lopata de gunoi ! Dar ar mai fi ceva ...vor sti sa lucreze cu acestea...?! sa nu uitam ca politia ..umbla dupa amenzi si sa pedepseasca pe cei de la care se pot lua bani....ca restul degeaba !
-10. trotineta
Miercuri, 15 Octombrie 2008 22:45
ce vorbiti ....pai hai sa vedem unde avas are actiuni in continuare cat castiga directorul general ...cat un secretar de stat,verificati statele de plata care se livreaza la inspectoratele de munca
-11. suspu
Miercuri, 15 Octombrie 2008 22:43
putinii politisti care fac magariile prezentate de dvs nu sunt toata politia romana si fiti siguri k pt prostiile lor platesc scump pt ca patarea imaginii politiei pe care o aduc ei se sanctioneaza cu destituirea din politie
-12. suspu
Miercuri, 15 Octombrie 2008 22:41
toate fazele astea cu politia nu face nimic si ca pe ala ce la batut pe saracu om dfilmuletu anterior difuzat numai la amendat politia nu tine de competenta politiei toata lumea se leaga de politie dar nu se uita nimeni ca lege nu permite prea multe nimeni nu vede ca politistul are de 5 ori mai multe obligatii decat drepturi si mai ales politia are nevoie de martori pt o banala amenda de circulatie nimeni nu ajuta politia nu politia e de vine sistemul legislativ din tara asta permite orice. orice lege din tara asta are o portita de scapare pe care un avocat bun sau un procuror bine mituit stie sa o foloseasca de ce nu va uitati si la aspectul acesta
-13. adriana
Miercuri, 15 Octombrie 2008 22:40
curios ca au dotare, au salarii, dar hotii tot noi cetatenii trebuie sa-i gasim; nici macar nu se sinchisesc sa caute! din contra spun "daca auziti sa vedeti ceva sa ne anuntati si pe noi" pai astia-s politisti!!!!!??????
Raspunsuri:
-13.2. suspu
Miercuri, 15 Octombrie 2008 23:00
adevaru e ca carcotasii de pe prima au mare dreptate ca numesc aceasta televiziune IREALITATEA pt ca nu aratati numai ce vreti voi sa numiti realitate nu va lasati invitatii sa vorbeasca numai ce vreti voi , cu intreabarile poti suci mult vorbele cuiva in ceea ce vrei tu sa reiese numai baloane sunteti penali si patetici va multumesc pt faptul ca mintiti poporul cu televizorul nu imi place realitatea tv nu o vizionez astasi am vazut in trecere tema cu politia si am lasat un momentpe programul dvs dar nu sunt de loc multumit nu lati lasat pe reprezentantul politie sa vorbeasca numai ce ati vrut voi mai bine desfiintati acest program pt ca duceti romanii creduli in eroare HOTII SUNTETI VOI
-13.1. suspu
Miercuri, 15 Octombrie 2008 22:47
pt comentariu adrianei : pt munca depusa de un politist si orele lucrate salariul este de mizerie si apropo daca ai fi martora ca pe vecinul tau il bate un om influent din orasul tau care tiar putea face mult rau ai fi de acord sa depui marturie impotriva lui sa fi chemata la politie pt declaratie si la tribunal ?? nu cred ca teai implica la fel cum fac toti romani toata lumea se fereste si baga vorbe goale dar cand e vorba de implicare cu totii se feresc, romanii sunt foarte parsivi "fala mare straitza goala"
-14. bogdan
Miercuri, 15 Octombrie 2008 22:38
daca pe acel individ , care il bate cu bestialitate pe acel om , il lua de guler un politist si ii articula doua trei palme si din intamplare prin preajma se afla un reporter cum prezentati dumneavoastra acea stire "" ???POLITISTUL BRUTAL AGRESEAZA UN TANAR NEVINOVAT"" nu?????????
-15. i. virginia
Miercuri, 15 Octombrie 2008 22:38
Politia face performanta achizitionand Logan-uri ?!De toata jena...Si dascalii cu ce sa faca performanta?!Cu opt milioane?!Pe ce sa cumpere materiale ca sa faca performanta cand opt milioane nu le ajunge nici sa traiasca.Haide sa incepem sa educam tineretul ;sa umblam cumva la nivelul educatiei toti se feresc sa intre in invatamant pentru ca sunt salarii de mizerie.Un dascal motivat financiar si-ar face meseria mult mai bine .Daca nu avem dascali buni ,n-o sa avem nici educatie aleasa.Parerea mea e ca tinerii nu sunt educati asa cum trebuie pentru ca oamenii buni lucreaza in alte sectoare mult mai bine platite.Daca oamenii ar respecta normele omenesti nu am avea nevoie de atatia agenti...de politie.
Raspunsuri:
-15.1. suspu
Miercuri, 15 Octombrie 2008 22:54
un profesor lucreaza sa zicem exagerat 20 de ore pe saptamana deci maxim 80 de ore pe luna intro clasa ferit de ploaie vant si frig dupa care pleaca acasa un politist lucreaza in medie 260 de ore pe luna ii se platesc 160 pt ca orele suplimentare nu se iau in considerare, daca ploua daca ninge el lucra la orice ora din zi daca este chemat trebuie sa fie disponibil si nu castiga asa de mult cat credeti voi interesativa ca diferenta de la un profesor la un politist este numai de 3 4 milioane si lucra un sfert cat un politist si in conditii mult mai bune si risc mult mai scazut
-16. gelu
Miercuri, 15 Octombrie 2008 22:27
Colegul meu de pe laboratorul criminalistic se va bucura si mai mult in fiecare weekend, la nunti ne noul aparat foto din trusa
-17. aciduzu
Miercuri, 15 Octombrie 2008 22:27
Irina - unde ai vazut tu specialist in emisiune ? - nenea de la politie e nevinovat / in afara ca nu stie cum s-au achizitionat echipamentele nici nu stie ce cauta in emisiune -nu cred ca e cazul sa iei partea hotilor in acest JAF
-18. aciduzu
Miercuri, 15 Octombrie 2008 22:22
toata abureala facuta de nenea caporalul din emisiune e vrajeala curata are politia romana procedura clara de achizitii ? raspuns = n-are are politia caiete de sarcini clare pentru echipamentele pe care vrea sa le achizitioneze ? raspuns = n-are ce are in schimb politia romana? o foame mare de comisioane de la tot felul de cowboys care sunt singurii acreditati (validati) sa livreze echipamente pentru politie (la echipamente a se citi de la triunghiuri pana la trusele "sofisticate" pentru criminalistica) daca vor sa fie transparenti de ce nu cumpara prin licitatie electronica ? raspuns - acolo comisioane zero
-19. irina
Miercuri, 15 Octombrie 2008 22:16
Nu spune nimeni ca pretul platit de politia romana n-ar fi mare pt un Logan, doar ca moderatoarea ar trebui sa lase si specialistii sa-si spuna parerea, ca din cate stiu eu nu e criminalist de meserie.
-20. Cretiu Bogdan
Miercuri, 15 Octombrie 2008 22:11
Buna seara. Imi poate spune si mie cineva cum a dat politia romana un pret de 11000 EUR pe o masina Dacia Logan cu motorizare 1.4 MPI 75 CP si fara prea multe dotari cand masina mea Dacia Logan Prestige cu toate dotarile si motor de 1.6 16V 105 CP m-a costat 9900 EUR. Deja din pretul de achizitie se vede ca undeva ceva nu este in regula. Adica eu iau masina completa cu 9900 si politia romana ia o masina mult mai slaba ca performante la un pret mult mai mare. Si ca un fapt divers mai toate masinile pe care le-am vazut sunt versiunea cea mai ieftina de 6400 EUR. Deci ptr o masina de 6400 se plateste dublu. jaf pe banul public.
-21. adrian
Miercuri, 15 Octombrie 2008 17:00
SUBIECT POLITIA..va felicit pt emisiunile pe care le faceti,si pe care le veti face.va rog in numele a multor tineri cuminti care stau la cozi la ghisee,la caserii,la reexaminari(pt.ca smecherii rezolva totul prin telefoane)sa va uitati macar putin la ce intrebari trebuie sa raspunda un tinar, care vrea sa obtina un permis de conducere categ.b AMATOR.este vorba de intrebarile de mecanica ,bagate acum in chestionare,verificati daca aceste intrebari sunt in regulament,cine le-a bagat ,dar ,sunt sigur ca o sa vedeti ce ABSURDE sunt...avind acele cunostinte mecanice sigur vor fi angajati de orice service auto.va rugam cititi cateva intrebari si vedeti raspunsurile unor specialisti mecanici,de care in aceste conditii ,n-am mai avea nevoie,ar soma..cred ca toti apelam in situatia (intrebarilor)la serviciile mecanicilor,firmelor specializate.ASA A INTELES POLITIA ROMANA SA REZOLVE ,,SMECHERII SOSELELOR"in emisiunea pe care va rugam si speram ca o veti face se vor inrosii telefoanele.MULTUMIM
-22. ANA_RUSEI
Miercuri, 15 Octombrie 2008 12:56
Este corect ca un pensionar militar sau oricare alt pensoinar de stat sa lucreze intro institutie publica?????????finantata tot de stat,nu? Nu am nimic impotriva, sa lucreze in firme private pana la 100 de ani dar nu la stat. Este cazul si multor angajati ai primariei Bacau si nu numai pe plan local.
Raspunsuri:
-22.1. giogio
Miercuri, 15 Octombrie 2008 20:41
e revoltatoare pozitia prim ministru fata de hotararea CURTII CONSTITUTIONALE uitand ca a fost numit si nu ales ,tocmai pentru a aplica legile si nu a le comenta ! Sunt in asentimentul Presedintelui cand a taxat Ministrul MIRA la incercarea de a introduce sub PRES matrapazlicurile cu LOGANUL si faptulca nu a prezentat in prealabil SEFULUI STATULUI materialul de pe ordinea de zi !
-23. MOROSANU DOINA
Marti, 14 Octombrie 2008 23:51
Aveti dreptate domnule Serbanescu.Fura din banii nostri ,ai contribuabililor la sistemul de pensii. Eu platesc din buzunar contributia pentru ca momentan nu lucrez. Morosanu Doina ,Bucuresti ,economista
-24. Feri
Marti, 14 Octombrie 2008 23:36
Va urmaresc aproape in fiecare seara si va felicit pentru emisiune. Se pare ca aproape toata clasa politica traieste intr-o lume paralela fata de noi asa zis "electoratul" lor. Daca as avea puterea sa conving toti romanii ca in ziua votului sa nu se prezinte la vot, as face cu mare placere acest lucru . Atunci poate se va trezi si clasa politica la realitate.Sa vada si ei ca nu suntem prostii lor.
-25. Sorin
Marti, 14 Octombrie 2008 23:25
De ce sunteti populisti? Nu e normal ca pensia sa fie rezultatul muncii, iar pentru persoanele care nu au contribuit la sistemul de pensii, sa fie vorba de ajutor social?
-26. Luciana
Marti, 14 Octombrie 2008 23:16
Cred ca la ora actuala salariile care se platesc angajatilor din sectorul de stat sunt mai mari decat cele care se platesc in sectorul privat.Cati directori care lucreaza in sectorul privat iau de 1oooo si peste?Foarte putini.Patronii de la companiile private isi platesc angajatii cu salarii de mizerie.Majoritatea dau pe cartea de munca salariul minim pe economie si daca mai exista si vreo diferenta aia o plateste din bani negri.La noi e ca la nimenea.S e zice ca suntem in capitalism.In capitalismul romanesc angajatii de la stat o duc mai bine decat cei din sectorul privat.Si mai adaugam si atentiile pe care le primesc pentru favorurile pe care le fac la diverse persoane.Angajatii de la stat au noroc ca pe ei nu-i poate plati cu bani negri.Traiesc in huzur.Se vorbeste foarte mult si degeaba pentru ca nimic nu se schimba.Totul este doar minciuna.
-27. Ana Vladescu
Marti, 14 Octombrie 2008 22:40
Va rog sa va ocupati si de salariile managerilor de spitale, numiti politic in 2005(PNL). Va rog sa constatati cum isi cresc salariile fara sa aiba nici o performanta,cum vin pe la servici din cand in cand si cum isi deconteaza bani de benzina ptr. masinile personale, telefoane mobile, laptopuri etc Se pare ca au fost controlate performantele lor in martie a.c. De ce rezultatele nu sunt publice? Multumesc
-28. Dan
Marti, 14 Octombrie 2008 22:08
De ce nu cumpara niste tenesi shtoc si slapi, pentru MIRA, in locul dotarilor firesti pe care le-au solicitat de la sefii partidului comunist, transformati in oameni posesori de carisma si oameni politici, senatori... ca in tara asta a nimanui tot nu conteaza siguranta cetateanului, ci doar cea a Elenei UDREA...
-29. Mihai
Marti, 14 Octombrie 2008 17:05
BUGETUL DE STAT si BUGETUL ASIGURARILOR SOCIALE DE STAT pe anul 2009 in pericol sa nu fie votate la termen,daca parlamentarii vor pleca in teritoriul pentru campania electorala.
-30. matei
Marti, 14 Octombrie 2008 14:22
Draga doamna Andreea Cretulescu va felicit pentru ce faceti si va multumim din suflet . tot odata vreau sa felicit si postul realitatea tv pentru ca uneori reuseste sa dezvaluie adevaratele fete ale unor politicieni(si inalti functionari,angajati ai statului etc) ) care spun ca ne vor binele dar in realitate vor cu totul altceva . Va asigur ca toti cei care critica emisiunea d-voastra si mai ales pe prezentatoare .sunt oamenii care se simt cu musca pe caciula,care sunt corupti, rude, angajati ai acestora si chiar persoane platite special sa descurajeze si sa aduca la tacere pe cine este nevoie.
-31. popescu marius
Marti, 14 Octombrie 2008 14:04
Sugerez reporterilor Realitatii sa verifice si salariile si pensiile din sistemul penitenciarelor. O sa aiba niste surprize la fel de mari ca pina acum! ( fostul comandant al penitenciarului Colibasi e campion, din cite se aude)
-32. Monica
Marti, 14 Octombrie 2008 09:31
Buna ziua, D-na Andreea CRETULESCU, am si eu o intrebare-prin ce pile, cunostinte, relatii ati ajuns sa obtineti postul de moderator?Pt ca profesionalismul dvs lasa f mult de dorit. Atitudinea dvs exagerat de incisiva si aroganta, faptul ca de multe ori se vedea foarte clar ca nu ati depus prea mult efort in a va insusi informatiile necesare unei intalniri cu un anumit invitat, faptul ca de multe ori ati prezentat date Ireale/cifre/informatii doar pentru a creste audienta, faptul ca incercati sa manipulati bietii oamenii, sa va "postati" in rol de Robin Hood imi provoaca greata. Si inca ceva: cred ca ati avea nevoie de cateva sedinte la un logoped...
-33. Casa de Sanatate
Luni, 13 Octombrie 2008 19:15
Verificati stimulentele care se dau in Casa Nationala de Asigurari de Sanatate. Un director de directie are pe putin 100 de milioane pe luna, desi pe cartea de munca apare cu 15 milioane. Printre cele mai mari le veti gasi la directorul de resurse umane (d-na Litu) care n-a putut fi clintit de acolo de cand s-a infiintat institutia, desi la un moment dat a picat examenul de evaluare cu nota 3. In CNAS se dau stimulente de sute de milioane de lei, desi nu e nicio performanta in sistem, iar oamenii obisnuiti mor cu zile ca nu au bani de medicamente. Acolo este jaful moral cel mai cinic, cu mult mai imoral decat ceea ce prezentati voi la Realitatea.
-34. Sarb Monica
Sambata, 11 Octombrie 2008 11:47
Ministerul apararii isi plateste militarii sub salariu minim pe economie !!! Exista o categorie de bugetari care nu au cerut in viata lor marire de salariu: militarii. Ei sunt la mila guvernantilor. Nu au sindicat, nu pot negocia. Se multumesc doar cu ce primesc. Si culmea guvernul ii plateste sub salariu minim pe economie. Iata un calcul simplu: Prin H.G. nr.1051/2008 s-a stabilit ca salariu minim pe economie garantat in plata este de 540 lei intre 01.10.2008 -31.12.2008 si de la 01.01.2009 este de 600 lei. Prin Legea nr.138/1999 anexa 1 si O.G. nr.56/2006 aprobata prin Legea nr.477/2006 sunt stabiliti coeficientii pentru grad si functie pentru cadrele militare. Astfel soldatii (voluntari) au coeficientul functiei 1,55 si coeficientul gradului 1,00, subofiterii (sergent sau maistru militar clasa a V-a) au coeficientul functiei 1,80 si coeficientul gradului 1,25, ofiterii (sublocotent) au coeficientul functiei 2,80 si coeficientul gradului 1,50. De la 01.10.2008 valoarea de referinta sectoriala 1,00 = 197, 3387 RON. Astfel de la 01.10.2008 salariul de incadrare (grad+functie) peste care se aplica sporul de vechime este: 503 RON pentru un soldat voluntar, 602 RON pentru subofiteri (sergent sau maistru militar clasa a V-a), 848 RON pentru ofiteri (sublocotenent). Deci observam ca de la 01.10.2008 soldatii voluntari sunt platiti sub salariu minim pe economie, iar de la 01.01.2009 practic si subofiterii vor fi platiti doar cu salariu minim pe economie. Dar ce sa-i faci, doar a spus domnul prim ministru ca armata nu este o prioritate. Bine ca mor pe toate fronturile in numele NATO, a pacii, etc. iar mai nou pentru refuzul nejustificat de a participa la misiuni externe sunt dati afara. Multumim domnilor guvernanti !!!
Raspunsuri:
-34.3. popescu marius
Marti, 14 Octombrie 2008 13:50
Sunt de acord ca soldatii au salariu mic dar sa nu-i plingeti pe ofiteri care au salarii si pensii mult prea mari pentru faptul ca au fost privilegiati toata viata: au avut masini de serviciu, case de vacanta dedicate, mincare si haine gratis, magazinele lor,etc. Ca sa nu mai socotim si faptul ca nu au impuscat vreodata vreun inamic al Patriei ci doar au dus mina la chipiu si au spus ''sa traiti'' sau ''ordonati''. Si asta numai cit au fost ''inferiori''! Vi se pare normal ca un general sa se pensioneze la 50 de ani si sa aiba o pensie de 5-6 mii de lei? Pentru ce merite deosebite a ajuns general? La 50 de ani a obosit cumva? Cu ce sunt mai importanti militarii,pe timp de pace, decit profesorii,invatatorii, medicii, asistentele medical, etc.? De ce unii trebuie sa fie privilegiati si favorizati in toate felurile si altii tratati de parca ar fi sclavi? Nu am sa inteleg niciodata de ce un medic care salveaza o viata sau un profesor care educa un tinar este mai important pentru societate si in consecinta mult mai bine paltiti!!!!
-34.2. Vasile Baroi
Duminica, 12 Octombrie 2008 07:48
Da,domnule.Va trimitem asa cum ati cerut.Va multumim pentru intelegere.E greu la 1,8m.Ma rog.Asta e. Cu stima. Vasile Baroi
-34.1. popescu mihail
Sambata, 11 Octombrie 2008 21:04
Mai du-te undeva cu generalii tai de armata care iau pensii de sute de milieoane de lei. Un colonel la maxim castiga 45-30 mil si iese cu pensiede 40 de mil. Apoi se angajeaza la mapn ca salariqat civil si mai ia 30 de mil. Vezi cazul Gurgu de la DMRU. Nu ti-e rusine saa postezi magarii de genul asta si sa dezinformezi ijn halul asta??? Sunteti si asa prea bine platiti. Mai uitsati-va cta ia un soldat si US`Army si apoi sa ridicati pretentii. Cei mai napastuiti sunt civilii care nu sunt nici politiceni, nici magistrati si nici angajati la curtea de conturi sau anaf. Asta e. Mihail Popescu Senator si fost general Venit lunar 250 mil/luna
-35. eftimie
Vineri, 10 Octombrie 2008 23:32
de ce nu vrea politicienii,patronatul sa desfiinteze salariile pe economie,sa introduca plata la orele lucrate efectiv:asa banuiesc ca munca in romania ar fi mai bine platita,atunci patronatele si chiar institutiile bugetare vor fi nevoite sa faca angajari ca sa nu mai plateasca dublu orele suplimentare,vor intra bani mai curati la buget,se vor intoarce romanii acasastiind ca munca este mai bine platita si nu va mai fi umilit omul cu acest salariu pe economie la care sa fim sinceri nu prea se respecta legislatia si nu se poate face nimic de teama pierderii locului de munca.cind ve-ti face o emisiune pe aceasta tema,poate chiar un sondaj?
-36. sorin
Vineri, 10 Octombrie 2008 19:56
buna seara, bursuc sorin ma numesc din piatra neamt ,rezident in brescia-italia,referitor la afirmatia domnului Silvio Berlusconi despre cravata domnului Predoiu ,nu prea ati inteles ironia domului prim ministru.dinsul dupa cate stiti si partidul sau sint de centru dreapta si porecliti uneori fascisti ,cei de stanga sint porecliti comunisti.afirmatia domnului prim ministru referitor la cravata facea aluzie la partidul rifondatione comunista partid rival si in plus ministrul de justitie provine dintr-o tara comunista ,asta era aluzia si nu eleganta cravatei aluzie neinteleasa pana la urma nici de cp tariceanu dar nui de mirare la el saracul ca nu intelege.multumesc anticipat, mesaj pt doamna Cretulescu.
-37. aura
Vineri, 10 Octombrie 2008 09:52
Pe zi ce trece ma ingrozesc in ce lume traim as dori a va sugerez sa dezbateti si tema contoarelor de caldura pt ca se intampla la fel si ca cele de gaz,am stat intr-un apartament cu 2 camere in care nu aveam contoare si plateam intretinerea 1800 lei asta iarna cu contoare am platit 6000 lei intr-o luna ce voi face in aceasta iarna in contextul in care am venit de 8000 lei pt ca sunt in perioada de 2 ani de crestere copil si in casa am nevoie de caldura pt copil.
-38. ALEX knop
Vineri, 10 Octombrie 2008 00:02
imi place foarte mult faptul ca toti reporterii Realitatii abuzeaza de "a spus". Saracul "a spus", e pe buzele tuturor. nu exista reporter de la realitatea tv care sa fi auzit vreodata de "a afirmat", "s-a plans", "a criticat", "a recomandat", "a pledat pentru", "s-a opus".. si toate celelalte variante vesele care-l pot suplini cu succes pe tristul "a spus". serios, sunt convinsa ca o conditie la angajarea ca reporter al realitatea tv este sa nu stii nici un alt sinonim al verbului "a spune" in limba romana. imi imaginez un interviu pentru angajare la realitatea tv "si o ultima intrebare, va rog.. ce sinonime stiti dumneavoastra in limba romana pentru verbul "a spune"?" "aaaa.. nici unul" "perfect, sunteti angajat/a!" imi inchipui ca alora care raspund "sinonime... pai.. "a zice" si cam atata stiu" li se aproba angajarea dar li se diminueaza din start salariul.
-39. gabi
Joi, 09 Octombrie 2008 23:31
rusine. sunt pensionari cu 2milioane. saraciii de ei. functioneaza totul pe baza de pile relatii si nesimtire
-40. dorin din ZALAU
Joi, 09 Octombrie 2008 23:14
ce a facu E-on gaz in ZALAU dupa explozia acelui bloc la autoritatile care au fost acolo, le-au fost unfalate facturile la gaz ,nu stiu de unde si de ce sau interesat cei de la E-on gaz au facut rost de adressele acestora , la primarul Zalaului nu platea inainte gaz iar acum plateste . VA ROG SA VERIFICATI ASTA DACA PUTETI este o stire interesanta daca este adevatata
-41. Claudiu
Joi, 09 Octombrie 2008 23:13
Cum isi permite ANRE - ul sa stabileasca pretul de productie a energiei termice din burta fara sa tina cont de costul real de productie in functie de instalatia detinuta de fiecare producator in parte. Se stie bine ca cea mai rentabila instalatie de productie a energiei termice este in cogenerare. Cogenerarea inseamna ca se produce cu prioritate energie electrica si prin recuperarea de energie, care normal s-ar regasi o mare parte in poluarea aerului si a apei (prin incalzirea acestuia cu racirea aburului care iese din turbina. Acest lucru se intampla la Deva unde s-a majorat cu 30% datorita interventiei ANRE -ului fara acordul furnizorului si a Consiliului Local in majorarea arbitrara a pretului dupa o reglementare proprie nr.34/2006 care avantajeaza uni producatori care produc nerentabil si dezavantajeaza producatorii care beneficiaza de instalatii performante in cogenerare si ar putea furniza cetatenilor energia termica la un pret de cel putin 2/3 din pretul actual. Cu acest lucru se confrunta Municipiul Deva de cand a fost construita Electrocentrala Deva SA din localitatea Mintia.
-42. trotineta
Joi, 09 Octombrie 2008 23:07
ce-o zisesi! orice om are dreptul la o paine
-43. trotineta
Joi, 09 Octombrie 2008 22:19
andreea a facut o presupunere ca 2,8 ori 5 ii dai 13
-44. trotineta
Joi, 09 Octombrie 2008 22:16
andreea copiaza de pe fituica
-45. trotineta
Joi, 09 Octombrie 2008 22:11
11000 de euro pe luna e o nimica toata!abrmovici ar da milioane sa ajunga acolo
-46. rita
Joi, 09 Octombrie 2008 15:34
Buna, vad ca sunt si alte opinii asemanatoare cu a mea. Cu tot respectul, nu tematica si invitatii ar fi OK. Si altii, ca domnii Hurezeanu, Turcescu sau Tanase s-au legat de coruptia care ne mananca viata. Eu sustin - si cel putin colegii mei sunt perfect de acord - ca doamna Cretulescu scade audienta postului prin persoana ei, modul de comportare, mimica, gesturi, aroganta. Nu se poate remarca prin inteligenta si informare, se remarca facand pe dura... Eu intre 22-24 prefer sa ma uit la alte posturi. Si Liana Patras imi lipseste la stiri. Ma rog, puteti ignora parerea mea, doar si OTV are telespectatori... Ca se mai uita lumea la realitatea marti miercuri si joi se datoreaza numai unor invitati, nicidecum d-nei Cretulescu
-47. Neta
Joi, 09 Octombrie 2008 13:41
Recunosc ca doream de mult sa-mi exprim parerea in legatura cu modul in care se comporta Andreea CRETULESCU in timpul emisiunilor sale si ceea ce reuseste sa transmita ,dincolo de sticla,celui care o priveste.Este parerea mea si ceea ce voi emite nu sunt decat niste recomandari,pe care daca doriti, puteti sa le luati in seama. Nu-mi place atitudinea de anchetator a persoanei mai sus mentionate si faptul ca-si trateaza invitatii cu o anumita superioritate pe care nu mi-o explic. De cele mai multe ori,a avut invitati de marca ai tarii,in fata carora nu s-a prezentat cu "temele invatate".Intotdeauna se salveaza folosind un ton verbal deranjant si o atitudine ce pare a spune ca "nimeni nu este mai presus de persoana dansei".In general,nu-mi plac persoanele repezite,cu atat mai mult atunci cand esti moderator si trebuie sa ai o anumita eleganta a conversatiei pe care nu o poti dobandi decat printr-o intensa educatie. Mai aveti si alte personaje care prezinta stirile de parca acum vine sfarsitul lumii.Incercati sa le mai ponderati! Sunt destui oameni suferinzi de inima! Nu mai zic de numarul "balbelor" care par a nu se mai sfarsi! Sunteti un post de televiziune f. urmarit de romani si este pacat sa fiti "umbriti" de lipsa de profesionalism a unor angajati! Aveti de unde alege! Sunt destui tineri in tara asta care si-ar dori un asemenea post!
-48. elena florescu
Joi, 09 Octombrie 2008 12:05
Da, bugetarii au inca niste zile libere "vacanta" dar interesati-va ele sunt libere dar considerate fara plata... astfel se fac economii!!!!
-49. petrescu
Miercuri, 08 Octombrie 2008 23:50
Dl Vadim este consient de adevarata realitate din Romania?Ar avea rabdare sa citeasca lista vde comentarii primite de dvs?Eu nu cred.E prea mindru de functia pecare sta,functii care se cauta numai pentru ciolan nu pentru adevarata necesitate .
-50. viorel
Miercuri, 08 Octombrie 2008 23:39
va rog sa-l intrebati pe dl. Vadim cand va intra in camera deputatilor legea privind anularea taxei auto (taxa de smecher de guvern ) ? va multumesc
-51. stan adrian PREDEAL
Miercuri, 08 Octombrie 2008 23:05
Si la noi au venit asa zisi proprietari care au numai acte falsesi se dau drept proprietari.sa se faca dreptate cu casele si cei vinovati sa plateasca.nu se poate asa ceva.sa nu ocoliti mesajul meu.Va multumesc
-52. gheorghe
Miercuri, 08 Octombrie 2008 23:03
Pensii si colegii electorale: De ce nu puneti problema pofesionist? si anume: de ce trebuie mai multe legi/normative privind pensionarea? Logic la baza legii privind pensionarea trebuie sa stea cateva criterii clare si realiste: calificare,experienta(vechime),rolul si importanta muncii. De la acestea functie de sectorul de activitate se pot adauga anumite sporuri. Ceea ce se intampla in prezent,emiterea de norme speciale pe domenii de activitate in afara cadrului general al legii pensiilor, este total in afara logicii. Pentru a vedea daca pensiile aberante publicate au o logica rog a analiza nivelul salarial, din punct de vedere al importantei activitatii(implicit nivelul riscurilor la nivel decizional) pentru Autoritatea Aeronautica, CNCAN, Fabrica de combustibil nuclear Pitesti, Centrala Nuclear Electrica Cernavoda samd. In privinta calcularii pensiei caz concret de aplicare a Legii: in anul 2000 pe baza dosarului de pensie depus la Casa de Pensii a sectorului 4 mi s-a calculat o pensie de aprox 3.000.000 Lei. Noroc ca nu am semnat decizia si cu sprijinul unui inspector de la Inspectoratul Muncii Bucuresti am avut ocazia sa constat ca in baza aceleiasi legi pot exista 10 variante ale nivelului pensiei. In baza acestor calcule , aplicand strict si corect prevederile legii,varianta aleasa (10.000.000 Lei) era cea corecta.Pusi in fata faptelor lucratorii vasei de Pensii au recunoscut varianta dar au precizat ca depinde de Directorul Casei care le-a atras atentia de a nu emite pensii "prea mari".Tot la acea data am putut sa aflu de la personalul din Casa de Pensii ca in sectorul 4 sant cateva pensii peste 100.000.000 Lei. Va mai puneti intrebari la aceasta data? In concluzie:Toate organismele statului ar trebui sa intre in normalitate, sa adopte mecanismele actuale de imbunatatire a eficacitatii activitatii lor si anume sa -si certifice sistemul de management si de ce nu sa apeleze la serviciile noastre bazate pa Managementul Riscului Numai de bine Gh Manager Certificare
-53. stan adrian
Miercuri, 08 Octombrie 2008 22:57
buna seara.sa veniti si la predeal sa vedeti ce mafie este cu casele nationalizate.sunt cate 6 persoane ce se bat pt o case.Nu este posibil sa dai oameni din case afara si sa lasi casa sa se darame.Va rog sa veniti sa vedeti ce mafie este in primaria din Predeal.
-54. neo
Miercuri, 08 Octombrie 2008 22:51
sunt un MAISTRU MILITAR in fosta armata si am un salariu de nimic ,si asigur zboru , avem un spor de 10% asig zbor si la luat .suntem de rahat.
-55. SANDU COSMIN
Miercuri, 08 Octombrie 2008 22:31
Fostul comandant al penitenciarului Aiud, magistratul Viorel Comanita, are in prezent o pensie de 268 milioane de lei vechi. (Sursa: Prima pagina dinZiarul Unirea din data de 02.10.2008 de la Alba Iulia)
-56. maria
Miercuri, 08 Octombrie 2008 22:17
Cum poate trai un functionar public cu un salar de 820 lei, cu o pregatire de studii superioare si master ?? Unde sa se angajezeze la varsta de 46 de ani daca nu are "pile" sau "interventii" ?
-57. dorin
Marti, 07 Octombrie 2008 23:45
domnule ministru cati bani au dat la behtel pe autostrada pana acum? si de ce? ca nu au facut nimic
Raspunsuri:
-57.1. Alina
Miercuri, 08 Octombrie 2008 23:04
Sotul meu ca asistent universitar cu 15 ani vechime are un salar de 1300 lei. Pentru a avea un salar de lector sau conferentiar este obligat de rectorul Marga sa faca doctorat. Acesta include deplasari la conferinte in strainatate pe banii sotului meu, in timp ce rectorul se plimba cu avionul pe banii facultatii la tot felul de intruniri unde aduna diplome si patalamale. Mai mult isi obliga studentii, chiar ii santajeaza, asa cum fac multi alti profesori, sa-i cumpere cartile alea fara nici o noima. Cam ce salar are si acest domn? In loc sa-si remunereze tinerii asistenti de la catedre, tineri ce au intemeiat familii, au copiii si nu pot sa-si cumpere o locuinta decenta...Situatia nu este roz pentru tot personalul universitar. Verificati, va rog
-58. dorin
Marti, 07 Octombrie 2008 23:35
domnule ministru as vrea ca toti ministri si parlamentarii sa mearga pe drumuri (autostrazi) cu lopata sa astupe toate grotele nu gropile de la Zalau la Oradea pe la Suplacul de Barcau CAND FACE-TI DRUMURILE, DOMNULE MINISTRU EXACT CUM BAGATI ATATIA BANI IN BUZUNARUL smecherilor?
-59. marius
Marti, 07 Octombrie 2008 23:01
"TOTI COPII ACESTEI TARII AR FI PUTUT AVEA UN CALCULATOR...." - Ministru Orban Asta dovedeste ca acest discurs ieftin este tot ce poate acest individ ...care culmea este si ministru Mai mlt de 50% dintre copii acestei tari nu au WC-ul in casa si apa curenta la bucatarie si ne punem problema ca nu au computer?????!!!!!???? Este absolut halucinant cum indivizi ce diabia pot sa se imbrace singuri ajung in functii de decizie si apar la tv. debitind discursuri ieftine. Va dati seama ca astia sunt convinsi, ca suntem cu totii in cel mai fericit caz, niste prosti....???
-60. Andrada
Marti, 07 Octombrie 2008 22:52
Aș dori ca domnul Orban să afle că în mediul urban 80% din elevi au acasă calculator. E adevărat că în mediul rural procentul este mult mai mic, dar nu credem că ăsta e singurul lucru care le lipsește copiilor. Știe domnul Orban că și cornul și laptele date de guvern sunt în mare parte refuzate de copii și sunt zilnic cărate cu sacii de către personalul de ingrijire din școli, ca hrană pentru porcii din gospodăriile proprii? Mare bătaie de joc de banul public!
-61. pensionara
Marti, 07 Octombrie 2008 22:29
Daca in constitutie nimeni nu e mai presus de lege,legea 19/2000 nu are acelasi mod de calcul al pensiei pentru toti cetatenii?De ce s-au mai dat si alte legi si ordonante numai pentru clientela politica si alte categorii de salariati?Unde este dreptatea,pentru ca ei si asa beneficiaza de tot felul de drepturi si sporuri ca parlamentari magistrati,etc.Eu,dupa o vechime de 32 ani,ca economist,am o pensie de 847 lei.Ce legi sant astea,le fac numai in favoarea lor.
Raspunsuri:
-61.1. ELENA
Marti, 07 Octombrie 2008 23:24
domnilor v-asi intreba cine a vandut electrica actualul cez oltenia , si-a asigurat bine pensia? stiti ce salariu are un electrician cu 18 ani vechime? va spun eu -1200 de lei . se poate trai domnilor asa/? ce soarta au acesti angajati ca nu stiu incotro sa o mai ia ? statul cat din actiuni are la cez oltenia? VA ADMIR DOMNULE ORBAN!
-62. Tania Iancu
Marti, 07 Octombrie 2008 22:20
Prin ce lege poate avea un bugetar pensie de 100 de ori mai mare ca pensia medie ? Raspunsul d-nei ministru al muncii este tipic pentru orice functionar de la Casa de Pensii. De aceea ajung pensionarii sa-si recalculeze pensia in justitie. Marea majoritate a pensionarilor au castig de cauza, iar noi toti platim indolenta, reaua credinta si incompetenta functionarilor de la casa de Pensii.
-63. Paraschiv C.tin
Marti, 07 Octombrie 2008 14:30
Va scriu din partea unei categorii sociale nebagata in seama de guvernanti si sindicate, angajat al firmelor de paza.Cu salariul minim pe economie si ore multe lucrate si neplatite,fara sporuri ,la cheremul patronilor favorizati de legea 333 ,data de parlament in favoarea fostilor militari [armata,politie,securitate],nimeni nu se sesizeasa ca nu ni se asigura un trai decent cum spune in constitutie.Va rugam sa dezbateti si acest aspect in emisiunile dumneavoastra. Brasov 7.10.2008
-64. puiu
Luni, 06 Octombrie 2008 23:29
Va rog sa urmariti ca de fiecare data cand a fost cazul sa mareasca salariile profesorilor a iesit d-nul Isarescu sa spuna de dezastrul care urmeaza .De ce cand s-au marit salariile parlamentarilor nu a spus nimic adica in ianuarie de pasti inainte de concedii acum cu pensiile? D-nul Tariceanu a chemat repede liederul functionarilorca vor si ei mariri.Probabil ca acest lieder va participa la alegeri pe listele liberalilor.Iar functionarii publici nu misca un deget daca nu le dai ceva.
-65. nicu
Sambata, 04 Octombrie 2008 01:58
Doamna Andreea Cretulescu astept si eu sa faceti o emisiune cu salariile medicilor.Se face atata valva ca profesorii au salarii mici dar nimeni nu stie ca un medic rezident ia 6 sau 7 milioane salariu, avand garzi si stand si pana la 36 de ore in spital consecutiv, comparativ cu profesorii si invatatorii care au 3 - 4 ore pe zi si care au salariul mai mare decat medicii. Vi se pare corect ca dupa atatia ani de scoala un medic sa aiba o mizerie de salariu si ca un invatator care are doar niste studii medii si care lucreaza 3-4 ore pe zi sa ia mai mult. E strigator ca eu dupa 6 ani de scoala sa iau un salariu egal cu a unei femei de serviciu sau poate chiar mai putin. Astept sa vad si o astfel de emisiune.
Raspunsuri:
-65.1. OVIDIU
Marti, 07 Octombrie 2008 12:13
D-le Nicu de la inceput va spun ca nu sunt nici in invatamint nici functionar public nici medic, sunt un pirlit de pensionar care i-mi duc ca vai de lume zilele care mi-au mai ramas.Nu mi se pare corect sa ne uitam in ograda altora si sa dam cu pietre. Fiecare cred eu trebuie sa-si faca datoria acolo unde este, si mai ales trebuie sa fie platit pentru performantele muncii sale.Uniti-va pentru a vi se recunoaste drepturile.Unitatea face puterea , ei politicienii s-au unit inpotrva noastra trebuie sa le raspundem cu aceeasi moneda. Daca vi se pare ca mi-am permis prea mult va rog sa ma scuzati.
-66. Andrei
Vineri, 03 Octombrie 2008 00:58
Hmmm... vb ca un hamesit care vede o bucata de sunca... oare cit mai e pina la limita? Voi pleca din tara inainte de a ajunge acolo oricum... Nu ca mi-e mila de ei... mai mult de mine si copiii mei
-67. Andrei
Vineri, 03 Octombrie 2008 00:50
Se ajunge la batai intre 2 necajiti... Pt ce? Sint amindoi mincati... Mai bine da-i in cap la deputat... Mai scoti un ban de mincare sau transport macar...
-68. paul
Joi, 02 Octombrie 2008 23:53
Domnule deputat,furati medicamentele batranilor si laptele sugarilor,
-69. Danut
Joi, 02 Octombrie 2008 23:51
Cum de acest deputat mai are curajul sa spuna ca va candida pentru alegerile din nouiembrie 2008? Parlamentul rusinii.
-70. roth
Joi, 02 Octombrie 2008 23:50
Explicati-i, va rog, individului de deputat ca, nu e corect sa spuna "doisprezece ore" ci DOUASPREZECE ore. Vaaai de capul nostru!
-71. TEDY
Joi, 02 Octombrie 2008 23:46
nesimtirea acestor parlamentari pe care i tot vedem de 18 ani pe acolo, nu are limite.Uitati-va cum sunt cazati studentii, ce spagi se dau ptr un amarat de loc in camine, unele pline de gandaci si cu sobolani, iar acesti indivizi nu se ma satura. Nu le ajunge salariul de parlametar, acum vor sa mai bage si mai adanc mana in buzunarele noastre, ale tuturor. Oare ce fac ei ptr alua atatia bani ca marea majoritate nu au luat cuvantul dacat cand au depus juraantul, ca sa nu mai vorbim de vreun proiect de lege. Mi-e rusine de rusinea lor, mi-e rusine ca sunt roman!!
-72. radu
Joi, 02 Octombrie 2008 23:44
ar trebui sa furam toti orice si daca ne prinde cineva sa spunem ca dadeam totul la saraci , sa vedem si noi daca ne vor lasa in pace asa cum ai lasa pe bondarii astia deci sa fie clar deputat inseamna bondar, dar nu va faceti griji in curand o sa iasa oamenii sa ai jupoaie de vii, sfideaza o tara intreaga, nu are argumente intemeiate pentru nerespectarea legii dar poate sa rada
-73. cristi
Joi, 02 Octombrie 2008 23:40
suntem 4 romanii in spania si urmarim emisiunea dumneavoastra si suntem inmarmuriti de domnuuu fantomaa noi am plecat din romania din cauza dumnealui si a altora.de fapt romania e tara tutuor posibilitatilor cum se poate ca are 7 vile si mai ia si aia 700 de euroo adevaruu e ca nu pre are ce manca domnuu ce nerusinare are pt dumnealui.
-74. tudor
Joi, 02 Octombrie 2008 22:52
Pt. Lucian ... deci ai 6 ani vechime, da ... 29 ani poate mai putin ... Am 42, calculeaza tu vechimea, ... ca tot ii inveti e altii ... fac naveta (24 km) mie nu mi se deconteaza, trebuie sa schimb 3 autobuse asa ca merg cu auto si ma costa ... calculeaza tu 50 km pe zi cu dacia ... lucrez pt a aduce proiecte de apa si canal la tara ... (investitii de zeci de miliarde lei, la tara) si am gradatia MAXIMA !!!!!!!!!! tu nu ai nici gradul 2 inteleg si vrei 150% mai mult ca mine. Ai vacanta 3 luni, eu 21 zile ... stii ceva ... ori mori tu ori amandoi ! cu espect pt nevoile tale ... dar mai uita-te si in jur baiatu !!!! tudor
-75. lucian
Joi, 02 Octombrie 2008 22:48
am studii universitare si master. iar naveta nu o primesc inapoi cum este articolul de lege.
-76. lucian
Joi, 02 Octombrie 2008 22:44
sunt cadru didactic, cu definitivatul si 6 ani vechime cu un spor de tara de 15% si 10% dirigentie si primesc un salariu de 1081 lei din care platesc doar naveta pe luna de 114 lei.
Raspunsuri:
-76.1. enache marin
Joi, 02 Octombrie 2008 23:46
Bugetul Romaniei este un cazan mare,mare. Cetatenii tarii stau toti in jurul lui fiecare cu cate o lingura in mana. Secretul reusitei este sa ai in mana o LINGURA CAT MAI MARE !
-77. tudor
Joi, 02 Octombrie 2008 22:36
Un debutant, spune sindicalistul, va lua 10,1 mil cu aceasta crestere. Eu am terminat Politehnica, cursuri etc ,,,, lucrez in primarie la Integrare europeana ... am 10,4 mil in mana. Cu ce are mai multe perechi un prof debutant ??? imi vine sa-i sparg ... ma scuzati .. dar e prea de tot !!!!!!!!!!!! tudor
-78. bubu
Joi, 02 Octombrie 2008 19:15
buna seara sunt din arges,si pot sa spun ca sunt femeie si urmaresc cu interes emisiuniledvs.observ ca una lume este foarte suparata pe dvs.atat ca persoana cit si emisiunea pe care o faceti.nu vad nimic antipatcicin ceea ce se discuta .sunt aspecte din viata sociala,de care ne lovim fie ca vrem fie ca nu vrem.antipatia provine de la faptul ca se dezbate prea mult si nu se i-au masuri deloc.organele in drept nu-si fac deloc datoria in cazul anumitor persoane.in ceea ce priveste trioul Prigoana ,Tatoiu,Cretulescu pot spune ca sunt oameni care spun lucrurilor pe nume sunt pareri sanatoase,la obiect,si sunt oameni care au stiut sa faca bani .nu vad rostul comentariilor de prisos.faceti si voi ce au facut ei si apoi motivati antipatia fata de ei.iar pt.ei vreau sa le comunic,incercati sa faceti presiuni si asupra celor care trebuie sa i-a masuri pentru ca altfel vom disparea ca popor roman,vom intra la corcituri
Raspunsuri:
-78.1. rita
Vineri, 03 Octombrie 2008 09:56
Buna, cu tot respectul, nu cu tematica sau invitatii ma deranjeaza. Si altii ca domnii Hurezeanu, Turcescu sau Tanase s-au legat de coruptia care ne mananca viata. Eu sustin - si cel putin colegii mei sunt perfect de acord - ca doamna Cretulescu scade audienta postului prin persoana ei, modul de comportare, mimica, gesturi, aroganta. Nu se poate remarca prin inteligenta si informare, se remarca facand pe dura... Eu intre 22-24 prefer sa ma uit la alte posturi. Si Liana Patras imi lipseste la stiri. Ma rog, puteti ignora parerea mea, doar si OTV are telespectatori...
-79. Gabriel P.
Joi, 02 Octombrie 2008 18:10
Cineva spunea: "Sunt totalmente de acord cu observatiile dvs. Sunt convins ca aroganta intregii echipe Cretulescu, Tatoiu si Prigoana duc la scaderea audientei emisiunii de la ora 10.00. Cine va indreptateste sa judecati si sa dati verdicte la adresa mediclor, politistilor, avocatilor, etc ? Ce atuuri morale si profesionale aveti doamnelor ? Tupeul, incompetenta de care dati dovada va recomanda mai degraba pentru OTV. Dixit ." Asadar ce va intereseaza pe dvs ca romanii iau si dau mita? OARE MERITA ACESTI OAMENI SA-TI PIERZI TIMPUL PENTRU A-I ADUCE PE DRUMUL CEL BUN? Sa le spuna cineva ca intr-o tara civilizata nu se da si nu se primeste mita. Sa le fie rusine pentru ceea ce sunt! Oare daca esti impotriva mitei, a nesimtirii si a altor lucruri anormale si imorale esti arogant? Nu fratilor, voua va lipseste educatia (ca sa nu va spun direct cum sunteti), acei 7 ani de acasa.
Raspunsuri:
-79.2. Cosmin
Joi, 09 Octombrie 2008 11:57
buna
-79.1. mitica cap de plumb
Joi, 02 Octombrie 2008 23:48
Eu sunt de acord ca fiecare din noi vrea mai mult.Dar a santaja un guvern cu 2 luni inainte de alegeri ,datorita faptului ca nu are sustinere parlamentara prin a cere majorari de salariu cu 50% asa dintr-o data mi se pare ca ceva ce nu este in regula.Modul votului din parlament cu profesorii in sala ,practic cu pistolul la tampla ,nu stiu daca acest lucru se mai intampla undeva in lume.
-80. Mihai
Joi, 02 Octombrie 2008 14:53
Domnisoara Cretulescu era buna sa se fi facut asesor popular pe vremea lu' impushcatu'. Reia si infiereaza cu elan revolutionar subiecte de mult rasuflat. Mai aveti vreo Susana Gadea prin redactie, sau e singura? Va dati cu firma in cap cu handicapate de genul asta.
-81. rita
Joi, 02 Octombrie 2008 11:45
Buna, urmaresc de ani de zile Realitatea TV. De cind cu Andreea Cretulescu la o ora de maxima audienta... E asa de antipatica incit comut pe alte canale. Este aroganta si isi priveste invitatii - si camera - cu o privire de femeie isterica. Va propun sa schimbati prezentatorul deoarece emisiunea ar fi buna daca ar realiza-o altcineva. Daca chiar NE PRIVESTE Realitatea, atunci puneti un moderator care ii si asculta pe invitati. In alt sens la stiri e greu sa o asculti pe Daria Octavia Pusca.....:) Daca vreti audienta, ascultati poporul !
-82. jon
Marti, 30 Septembrie 2008 11:22
cretuleasco...cit de meseriasa poti fi sa aduci in emisune o individa care mai ieri prezenta maimutele si broasetele testoase la circ,sa-mi vorbeasca mie despre viata?vai de voi
-83. mirela
Sambata, 27 Septembrie 2008 21:09
Andreea Cretulescu....o incompetenta, aroganta, stramba (nu e in stare nici sa deschida gura cand vorbeste, iar atunci cand o face scoate numai aberatii)...pacat ca un post de televiziune atat de bun are asemenea angajati...macar ocupati-va de ei...asteia trebuie sa-i platiti lectii de dictie si s-o mai culturalizati putin. Cel mai usor ar fi sa scapati de ea...v-ar creste audienta.
-84. M.Simionut
Vineri, 26 Septembrie 2008 17:18
N-a inceput campania electorala si s-a ivit urmatoarea problema,pe care cu respect va rog s-o aduceti in opinia analistilor si in opinia telesp;Tot mai multi politicieni,alesi uninominal la alegerile locale (Primari,Presedinti CJ ) vor sa candideze pt. Parlament.Sa candideze,DAR PE BANII CUI ?Ai nostri,desigur.M-as bucura daca din dezbaterile ca le veti face, Guvernul va gasi o solutie pt. aceasta situatie;fie sa le interzica ( daca-i posibil) fie sa dea o lege sa OG pentru ai obliga sa suporte ,ei sau partidul care-i sustine,cheltuielile de la alegerile anterioare,de la locale.
-85. blueyed
Vineri, 26 Septembrie 2008 15:41
Domnisoara Andreea Cretulescu din aroganta pe care o infatisati,felul in care vorbti si gesturile dumneavoastra rezulta ca nu sunteti o prezentatoare deloc potrivita!!!S-ar putea ca in scurt timp sa nu mai ocupati acest post!!!
-86. gligor
Vineri, 26 Septembrie 2008 10:07
Arta in afara de emotie este expresie si nu numai,este esenta trairilor omenesti,este o cucerire a spiritului o dezvoltare mentala de a lungul miilor de ani.In mintea noastra contorsionata exista o multitudine de imagini de o obscenitate cutrmuratoare pe care le negam cu vehementa,le incorsetam in subconstient si apoi ne mintim ca ele nu ne-au bantuit niciodata,dar ele revin si ne biciuesc obsesive,iar cind le vedem transpuse pe panze sau cartoane ne reamintesc de tainicele vise care ne misca vointa zi de zi,care ne amintesc de neputinta si trecerea noastra prin timp.E limpede ca multi dintre noi suntem limitati si ca urmare devenim lasi .E greu sa ne recunoastem propria perversitate,poate de aceea arata in mintea unor artisti harta Romaniei asa ca o poarta a vietii si a desfraului in toate ipostazele sale.
-87. Kristin
Vineri, 26 Septembrie 2008 00:19
Buna seara! Ar fi interesant cum dragii nostri parlamentari ar putea judeca arta... Poate ca tabloul(urile) expuse in SUA nu ar fi cumparate de Adrian Nastase, dar cui ii pasa? NU PENTRU ASTA AU FOST CREATE, CI PENTRU A ATRAGE ATENTIA ASUPRA FLAGELULUI PE CARE IL REPREZINTA CEI CA NASTASE (care, intamplator, nu are nicio vina in acest caz si care poate chiar va cumpara vreun tablou tocmai datorita publicitatii... cine stie, poate ii va creste valoarea pe parcurs...) Este un tablou care stigmatizeaza un MOD DE VIATA pe care IL IMPUNE o societate in deriva dpdv politic, economic... CUm ar putea fi ARTA "belle" cand viata individului contemporan oscileaza continuu intre esec si compromis ???
-88. iancu
Joi, 25 Septembrie 2008 23:51
Egon Schiele era artist si lucrarile lui au valoare, indiferent ce subiect abordeaza. Nu putem compara ceea ce vedem in expozitia asta cu Egon Schiele.
-89. Tudor
Joi, 25 Septembrie 2008 23:45