Arhiva »
Dulciurile îmbunatăţesc memoria şi puterea de concentrare a copiilor
14 iul 2008, 01:40 |
Actualizat Luni, 14 Iulie 2008 01:40
Gardianul
Sucurile şi dulciurile îmbunătăţesc memoria şi capacitatea de concentrare a copiilor, este concluzia unui studiu realizat de cercetătorii britanici. Profesorii şi părinţii sunt îngrijoraţi că aceste noi dezvăluiri ale cercetătorilor vor încuraja consumul de mâncare nesănătoasă cu un conţinut ridicat de zahăr, care la copii produce un exces de energie.
Daca ti-a placut articolul, urmareste REALITATEA.NET pe FACEBOOK!

Lovitură pentru furnizorii de gaz: Statul poate fixa preţurile şi după liberalizare
1 EUR= 4.3533 RON 





Elena Udrea apare într-un clip care...
Gropi adânci pe drumurile din România
Țurțuri uriași pe clădiri din Brăila
Jurnal Realitatea Tv Brasov 20.10- 17.02.2012
Jurnalul Realitatea Tv Bacau 18 10 - 17.02.2012
Automobilul cu soba cu lemne exista si circulă
Feedback

