Dieta mediteraneană reduce riscul de boli cronice şi deces prematur
Dieta mediteraneană reduce riscul decesului prematur şi protejează organismul împotriva unor boli cronice majore precum cele de inimă, cancerul, Parkinson şi Alzheimer, potrivit unui studiu al cercetătorilor de la Universitatea din Florenţa.
Dieta populaţiei de la Marea Mediterană, bogată în ulei de măsline, cereale, fructe, nuci, legume, peşte şi cu cantităţi reduse de carne, lactate şi alcool, este considerată un veritabil model al unui stil de viaţă sănătos, potrivit NewsIn.
Potrivit cercetătorilor, persoanele
care au rămas fidele dietei mediteraneene au avut îmbunătăţiri
importante ale stării de sănătate, incluzând o scădere cu 9% a
mortalităţii generale, o reducere cu acelaşi procent a mortalităţii
cauzate de boli cardiovasculare, în timp ce incidenţa bolilor Parkinson
şi Alzheimer a scăzut cu 13%, iar riscul îmbolnăvirii de cancer, cu 6%.
Pentru a ajunge la aceste concluzii, echipa de cercetători italieni a
comparat rezultatele din 12 studii internaţionale, efectuate pe un
total de peste 1,5 milioane de participanţi ale căror obiceiuri
alimentare au fost urmărite pe perioade de la trei la 18 ani.
Daca ti-a placut articolul, urmareste REALITATEA.NET pe FACEBOOK!

Lovitură pentru furnizorii de gaz: Statul poate fixa preţurile şi după liberalizare
1 EUR= 4.3533 RON 





Anchetă după moartea lui Dinu Damaschin
UDMR: Din aprilie, cresc salariile
Sorin Oprescu grăbeşte deszăpezirea pentru a...
Elena Udrea apare într-un clip care...
Gropi adânci pe drumurile din România
Țurțuri uriași pe clădiri din Brăila








Feedback

