ACTUAL »
TEHNOLOGIE »
Dieta femeilor influenţează sexul viitorului bebeluş
O nouă cercetare a universităţilor Exeter şi Oxford aduce primele dovezi că sexul copilului este asociat cu dieta mamei, şi că cine mănâncă mai multe calorii are şanse mai mari să nască un băiat.
"Această cercetare poate explica de ce în ţările dezvoltate, unde multe tinere femei ţin diete pe cât mai puţine calorii, proporţia băieţilor este în scădere", a declarat Fiona Mathews de la universitatea Exeter.
Deşi sexul copilului este genetic determinat de tată, este cunoscut faptul că nivelul ridicat de glucoză încurajează creşterea şi dezvoltarea embrionilor masculini şi îi inhibă pe cei feminini, deşi mecanismul nu este încă foarte clar.
Universităţile au studiat 740 de femei din Marea Britanie, însărcinate pentru prima oară, şi au descoperit că 56% din cele care se hrăneau cu mai multe calorii au născut băieţi.
Sursa: News Daily
Daca ti-a placut articolul, urmareste REALITATEA.NET pe FACEBOOK!

Lovitură pentru furnizorii de gaz: Statul poate fixa preţurile şi după liberalizare
1 EUR= 4.3533 RON 





Automobilul cu soba cu lemne exista si circulă
Jurnal Realitatea Tv Cluj 16.02.2012 ora 20.15
Surprins în timp ce se uita în decolteul...
Clujul in Realitate 16.02.2012
Pasari moarte au fost gasite la Constanta
Pasari moarte la Constanta








Feedback

