Cercetătorii de la Universitatea din Maine, Statele Unite, susţin că persoanele care consumă lapte cu regularitate, dar şi alte produse derivate, cum ar fi iaurt, brânzeturi sau chiar îngheţată, au rezultate mai bune în ceea ce priveşte capacităţile intelectuale, scrie Daily Mail.
Nu mai puţin de 972 de persoane au fost chestionate cu privire la obiceiurile alimentare. Ulterior, aceştia au fost supuşi unor serii de teste de memorie. Subiecţilor, cu vârste cuprinse între 23 şi 98 de ani, le-au fost testate, apoi, capacitatea de concentrare şi memorare, dar şi abilitatea de a învăţa.
Rezultatele testului au arătat că persoanele care consumau preparate din lapte de cel puţin cinci-şase ori pe săptămână au avut rezultate mai bune, spre deosebire de cele care consumau produse lactate ocazional.
Cercetătorii cred că anumiţi nutrienţi care se află în lapte, cum ar fi magneziul, previn pierderile de memorie.
Consumul de lapte îmbunătăţeşte memoria
PUBLICAT
Miercuri, 1 Februarie 2012 09:47
ACTUALIZAT
Miercuri, 1 Februarie 2012 11:07
SURSA
REALITATEA.NET
Se ştie că laptele ajută la întărirea oaselor şi asigură organismului vitaminele şi proteinele necesare dezvoltării armonioase. Recent, însă, cercetătorii au ajuns la concluzia că laptele îmbunătăţeşte capacitatea de memorare. VEZI mai multe sfaturi pentru o viaţă sănătoasă pe BUCĂTĂRIA.NET.








Strategy & Technology PUBLYO
Marketing & Sales Q2M