Consumul de fructe reduce riscul de declanşare a cancerului pulmonar
PUBLICAT
Miercuri, 1 Septembrie 2010 21:06
ACTUALIZAT
Miercuri, 1 Septembrie 2010 21:06
SURSA
monitorulvn.ro
Consumul variat de fructe şi legume diminuează riscul de declanşare a unor tipuri de cancer pulmonar în cazul persoanelor care fumează. Cercetătorii au studiat efectele consumului a 14 soiuri de fructe şi 26 de varietăţi de legume, indiferent dacă acestea erau consumate în stare proaspătă, uscată sau în conserve. Citește mai departe...








Strategy & Technology PUBLYO
Marketing & Sales Q2M