Consumul de cacao poate preveni atacurile cerebrale la persoanele în vârstă
Antioxidanţii din cacao pot reduce riscul de congestii cerebrale la persoanele în vârstă, potrivit unui studiu recent, publicat în presa medicală internaţională.
Conform revistei de Boli
Neuropsihiatrice şi Tratament, antioxidanţii hidrosolubili care se
găsesc în cacaua naturală pot creşte circulaţia sanguină în creier.
Cercetătorii sugerează că îmbunătăţirile circulaţiei pe termen lung ar
putea avea efecte asupra comportamentului cognitiv, prevenind astfel
afecţiuni ale creierului, precum congestiile cerebrale sau demenţa.
O cercetare ştiinţifică făcută de Universitatea Harvard, pe adulţi cu
vârste cuprinse între 59 şi 83 de ani, a arătat că persoanele care
consumau în mod regulat cacao au înregistrat o creştere de 8%
a circulaţiei sângelui, după o săptămână, şi de 10%, după două
săptămâni.
Oamenii de ştiinţă cred că prin menţinerea unei circulaţii crescute
înspre creier s-ar putea încetini declinul cognitiv, care
precede congestiile cerebrale. Circulaţia încetinită a sângelui în
creier poate provoca daune structurale sau demenţă.
Daca ti-a placut articolul, urmareste REALITATEA.NET pe FACEBOOK!

Lovitură pentru furnizorii de gaz: Statul poate fixa preţurile şi după liberalizare
1 EUR= 4.3533 RON 





Reporterii Realitatii: ACTA
Reporterii Realităţii: ACTA, între utopie...
Reporterii Realităţii: Biserici de sezon
Reporterii Realităţii: Profesorul de magie
Reporterii Realităţii: Lacrimi din România...
S-a întâlnit Eisenhower cu extraterestrii?








Feedback

