Consumul de broccoli poate anula efectele diabetului asupra organismului
Consumul de broccoli poate duce la anularea efectelor nocive pe care diabetul le are asupra vaselor de sânge, susţin cercetătorii, citaţi de BBC.
Echipa de oameni de ştiinţă de la Universitatea din Warwick susţine că soluţia cheie împotriva diabetului este un compus care se regăseşte broccoli, numit sulforafan. Acest compus încurajează producţia de enzime cu rol de protecţie asupra vaselor de sânge, dar şi reducerea nivelului de molecule care afectează celulele.
Cercetătorii britanici au testat efectele sulforafanului asupra vaselor de sânge afectate de hiperglicemie, întâlnite în cazul celor afectaţi de diabet. La final au observat o reducere cu 73% a moleculelor ROS (Reactice Oxygen Species) a căror apariţie în organism este cauzată de hiperglicemie.
Acesta nu este prima oară când se descoperă efectele terapeutice ale acestei legume asupra organismului uman. Cercetări anterioare au arătat că un consum ridicat de broccoli reduce riscul survenirii unor atacuri de cord sau accidente vasculare.
Daca ti-a placut articolul, urmareste REALITATEA.NET pe FACEBOOK!

Lovitură pentru furnizorii de gaz: Statul poate fixa preţurile şi după liberalizare
1 EUR= 4.3473 RON 





2300betaOP7 babuta care se umbla pe...
Legătura dintre Regele Mihai şi Pinţul Paul
Buzoieni izolaţi de două săptămâni
Ministrul Berca despre inundaţii
Clujul in Realitate 13.02.2012
O bătrâna a murit după ce a căzut...








Feedback

