Consumul de broccoli şi conopida reduce riscul formelor grave de cancer de prostată, aceasta este concluzia unui studiu efectuat pe 1.300 de bărbaţi. Concluziile medicilor au fost publicate în Journal of the National Cancer Institute şi arată că cele două legume conţin conpuşi anticancerigeni.
Până acum mai multe studii au arătat că există o strânsă legătură între consumul de legume şi riscul scăzut de a dezvolta un cancer de prostată în formă avansată. Experţii au spus că cea mai bună modalitate de a reduce riscul de cancer este o dietă echilibrată compusă din fructe şi legume.
foto Wikipedia
Consumul de broccoli ajută în lupta împotriva cancerului de prostată
PUBLICAT
Vineri, 3 August 2007 17:10
ACTUALIZAT
Vineri, 3 August 2007 17:10
SURSA
REALITATEA.NET
LIBERTATEA.RO
Acelaşi subiect pe REALITATEA.NET
Alte articole din SĂNĂTATE








Strategy & Technology PUBLYO
Marketing & Sales Q2M