Consumul de alcool duce la micşorarea creierului
Consumul excesiv de alcool dăunează grav sănătăţii. Se pare însă că nu doar cel excesiv. Potrivit unor cercetători americani, consumul de alcool duce la micşorarea creierului.
Asta după ce mai multe studii demonstraseră că alcoolul consumat în cantităţi moderate are efecte benefice.
Potrivit unui grup de cercetători de la un colegiu din Massachusetts, la abstinenţi s-au înregistrat cele mai mici scăderi în volumul cerebral, în timp ce la consumatorii ocazionali sau la alcoolici dimensiunile creierului s-au redus semnificativ.
Fenomenul este mult mai accentuat în cazul femeilor, potrivit aceluiaşi studiu.
Cercetările au fost efectuate pe 1839 de americani cu vârste între 33 şi 88 de ani. Oamenii de ştiinţă susţin că scăderea în volum a creierului este normală odată cu avansarea în vârstă, dar că alcoolul accentuează micşorarea creierului.
Daca ti-a placut articolul, urmareste REALITATEA.NET pe FACEBOOK!

Lovitură pentru furnizorii de gaz: Statul poate fixa preţurile şi după liberalizare
1 EUR= 4.3533 RON 





Automobilul cu soba cu lemne exista si circulă
Jurnal Realitatea Tv Cluj 16.02.2012 ora 20.15
Surprins în timp ce se uita în decolteul...
Clujul in Realitate 16.02.2012
Pasari moarte au fost gasite la Constanta
Pasari moarte la Constanta








Feedback

