Cofeina în exces stimulează dezvoltarea tumorilor canceroase
Un consum crescut de cofeină poate stimula cu aproape 70% dezvoltarea tumorilor canceroase mari, potrivit unui studiu al cercetătorilor de la universităţile Harvard şi Tokyo Woman's Medical, preluat de presa britanică de specialitate.








Strategy & Technology PUBLYO
Marketing & Sales Q2M