Echipa de cercetători condusă de Daniel Pauly, director al Centrului de pescuit al Universităţii din Vancouver, a transformat consumul de alimente obţinute din pescuit în resurse primare /alge/ echivalente, necesare producerii acestora, descoperind astfel că Japonia şi SUA au fost devansate de către China, în domeniu, potrivit agerpres.ro.
Japonia a ocupat până acum primul loc în ceea ce priveşte consumul de produse pescăreşti, din cauza faptului că în China se mănâncă peşte mai ieftin, au explicat cercetătorii canadieni.
Deşi pe piaţa chineză se consumă peşte de talie mai mică decât în Japonia, China consumă echivalentul a 694 milioane de tone de produse de pescuit, faţă de 582 de milioane de tone, în Ţara Soarelui Răsare, potrivit revistei National Geographic.








Strategy & Technology PUBLYO
Marketing & Sales Q2M