Alimentaţia bogată în cereale integrale, ca de exemplu ovăzul sau orezul, scade riscul de a face un atac de cord sau un infarct, potrivit unor studii medicale recente.
Oamenii care consumă de două ori pe zi alimente din cereale integrale sunt cu 25% mai puţin expuşi riscului de a face o boală cardiovasculară decât cei care nu consumă decât sporadic asemenea alimente.
Fibrele şi alţi agenţi nutritivi din cerealele integrale ajută la menţinerea unui nivel scăzut de colesterol, de glicemie şi insulină, îmbunătăţesc funcţionarea vaselor de sânge şi reduc inflamaţiile din sistemul circulator.
Potrivit cercetătorilor britanici, medicii ar trebui să recomende mai des o dietă bogată în cereale integrale, prevenind astfel probleme ca obezitatea, nivelul înalt de colesterol şi problemele cardiovasculare.
Foto: www.cerealeintegrale.ro
Cerealele integrale reduc riscul bolilor cardiovasculare
PUBLICAT
Marţi, 29 Mai 2007 15:50
ACTUALIZAT
Marţi, 29 Mai 2007 15:50
SURSA
REALITATEA.NET
LIBERTATEA.RO
Acelaşi subiect pe REALITATEA.NET
Alte articole din SĂNĂTATE








Strategy & Technology PUBLYO
Marketing & Sales Q2M