Cercetătorii britanici susţin că roşiile protejează de arsurile solare
Realitatea TV
Potrivit studiului realizat de cercetătorii de la universităţile din Manchester şi Newcastle, persoanele care includ în dieta zilnică cinci linguri de pastă de tomate se protejează mai bine împotriva efectelor nocive ale razelor ultraviolete. Acestea pot distruge celulele pielii, provocând îmbătrânire prematură şi chiar cancer.
Studiul a scos la iveală faptul că antioxidantul numit licopen este cel care îmbunătăţeşte capacitatea pielii de a se apăra împotriva razelor solare.
Puterea acestui antioxidant, substanţă care oferă legumei culoarea roşu închis, creşte dacă aceasta este gătită. Cercetătorii atenţionează, însă, că roşiile oferă mai degrabă un ajutor suplimentar, nefiind o alternativă la crema de protecţie solară.
Daca ti-a placut articolul, urmareste REALITATEA.NET pe FACEBOOK!

Lovitură pentru furnizorii de gaz: Statul poate fixa preţurile şi după liberalizare
1 EUR= 4.3533 RON 





S-a întâlnit Eisenhower cu extraterestrii?
Nepoata vicelui CJ Valcea retinuta pentru...
Reacţii aprige la înscrierea lui Oajdea în...
Udrea a renunţat la tocuri
Anchetă după moartea lui Dinu Damaschin
UDMR: Din aprilie, cresc salariile








Feedback

