Fii la curent cu cele mai importante ştiri ale zilei
REALITATEA.NET pe Facebook REALITATEA.NET pe Twitter REALITATEA.NET pe Pinterest REALITATEA.NET pe RSS REALITATEA.NET pe Newsletter REALITATEA.NET pe Youtube

Mit desfiinţat: Cafeaua şi energizantele nu anulează efectele alcoolului

Cafeaua şi energizantele nu pot anula efectele alcoolului, potrivit unui studiu al Centrului de Sănătate Publică al Universităţii din Boston şi al Centrului pentru Combaterea dependenţei de alcool şi de alte substanţe (Universitatea Brown, SUA).

Cafeaua este benefică pentru sănătate
Cafeaua este benefică pentru sănătate / FOTO: forum.prichindelulmeu.ro

În cadrul studiului, oamenii de ştiinţă au împărţit participanţii în două grupuri pe care le-au plasat într-un simulator de conducere, la 30 de minute după ce unul a consumat alcool şi cafea, iar celălalt doar alcool, potrivit gandul.info. Rezultatul, capacitatea de conducere a tuturor celor 129 de participanţi a fost la fel de "afectată" de consumul de alcool. Cofeina nu a avut efect revigorant.

Concluziile studiului arată că un energizant sau o cafea după câteva pahare de băutură nu garantează executarea în siguranţă a manevrelor de conducere, care necesită o atenţie susţinută din partea şoferilor.

print
Upload fişiere:



Trimite
CELE MAI NOI ŞTIRI
CELE MAI CITITE ŞTIRI 3h 24h 7z 30z
REALITATEA LOCALA »
SC Realitatea Media SA se afla in procedura insolventei reglementata de Legea nr. 85/2006, in conformitate cu incheierea de sedinta din data de 07.09.2011, pronuntata de Tribunalul Bucuresti – Sectia a VII-a Comerciala in dosarul nr. 58935/3/2011.

CNA- Consiliul National al audiovizualului: Bd. Libertatii nr.14, sector 5, cod 050706, Bucuresti www.cna.ro