Cercetătorii, care alţii decât cei britanici, au distrus unul dintre cele mai răspândite mituri ale omului modern! Dacă stăm să îi ascultăm, indispensabila cafea de dimineaţă nu ne trezeşte la viaţă, aşa cum se credea.

Specialiştii au demonstrat că licoarea neagră nu are capacitatea de a revigora organismul unei persoane, care consumă regulat băuturi pe bază de cofeină. Cu alte cuvinte, cafeaua îşi face efectul, dar numai la cei care nu au făcut din cafea un obicei. După îndelungi cercetări, oamenii de ştiinţă de la Universitatea din Bristol sunt convinşi că doar cei care nu obişnuiesc să bea cafea devin mai energici datorită ei.