Cafeaua băută dimineaţa nu ne dă energie, cel puţin aşa spune un studiu al cercetătorilor Universităţii din Bristol, Marea Britanie. Studiul, prezentat Fundaţiei Britanice de Nutriţie, arată că persoanele care beau cafea în mod regulat nu au o stare mai bună după ce beau licoarea în fiecare zi. Din contră, vor avea o stare tonică consumatorii ocazionali.
Acea stare de bine pe care o simţiţi la începutul zilei nu se datorează cafelei, ci faptului că omul este odihnit, iar corpul îşi revine după somn. Unul dintre cercetători este de părere că ceaşca de cafea de dimineaţă are efecte benefice, în sensul că previne declinul activităţii cognitive, însă sfătuieşte pe toată lumea să aleagă sortimentul fără cofeină pentru a nu cauza probleme inimii.
Cafeaua de dimineaţă nu ne dă energie
PUBLICAT
Miercuri, 7 Martie 2007 19:57
ACTUALIZAT
Miercuri, 7 Martie 2007 19:57
SURSA
REALITATEA.NET








Strategy & Technology PUBLYO
Marketing & Sales Q2M