Studiul a demonstrat că riscul unui atac de cord la persoanele care consumă zilnic o halbă de bere este mult mai mic decât la cele care nu consumă. Cercetătorii au demonstrat că berea are aceleaşi efecte ca şi vinul în prevenirea unor boli ale inimii.
Trei beri sau chiar mai puţine, consumate săptămânal, reduc cu 31% riscul de deces în urma unei boli de inimă, arată studiul, în timp ce un consum mai mare de bere duce la o scădere de 38%.
Cum protejează berea inima? Este un lucru incert în acest moment. Însă una dintre teoriile oamenilor de ştiinţă arată că beneficiile ar fi oferite de vitamina B6, conţinută de această băutură, care previne acumularea de homocisteină, un aminoacid considerat un factor de risc pentru bolile de inimă.








Strategy & Technology PUBLYO
Marketing & Sales Q2M