În cadrul studiului, cercetătorii au intervievat aproximativ 140 de persoane. La început acestora li s-a cerut să-şi expună părerea în problema avorturilor. Apoi, subiecţii au fost împărţiţi în două grupuri, dintre care primul a fost servit cu mai multe ceşti de cafea.
Ulterior, voluntarilor li s-a prezentat o serie de argumente care nu coincideau cu poziţia exprimată anterior de aceştia.
În finalul studiului, oamenii de ştiinţă au concluzionat că persoanele care nu au consumat cafea nu şi-au schimbat punctul de vedere, în timp ce fanii licorii energizante au renunţat rapid la opiniile lor. Astfel, cercetătorii apreciază că sub influenţa cofeinei fiinţa umană este mai uşor de manipulat decât în absenţa ei.
Băutorii de cafea sunt mai uşor de manipulat
PUBLICAT
Marţi, 7 Septembrie 2010 07:48
ACTUALIZAT
Marţi, 7 Septembrie 2010 12:45
SURSA
Agerpres
O echipă de cercetători de la Universitatea Queensland din Australia a ajuns la concluzia că un individ băutor de cafea este mai uşor de influenţat decât unul care nu consumă această băutură, potrivit Agerpres.








Strategy & Technology PUBLYO
Marketing & Sales Q2M