Fii la curent cu cele mai importante ştiri ale zilei
REALITATEA.NET pe Facebook REALITATEA.NET pe Twitter REALITATEA.NET pe Pinterest REALITATEA.NET pe RSS REALITATEA.NET pe Newsletter REALITATEA.NET pe Youtube

Austriecii vor să protejeze mediul mâncând mai puţină carne

Adoptarea de către austrieci a unei alimentaţii echilibrate, în particular prin reducerea consumului de carne, ar putea contribui la salvarea mediului chiar mai mult decât generalizarea agriculturii biologice, conform unui studiu publicat marţi.

Austriecii vor să protejeze mediul mâncând mai puţină carne / FOTO: medicmagic.net
Austriecii vor să protejeze mediul mâncând mai puţină carne / FOTO: medicmagic.net

Limitarea consumului de carne la doar 5% din aportul energetic necesar organismului (faţă de 12% cât reprezintă în acest consum în prezent) şi consumarea mai multor cereale, legume şi fructe, ar duce la reducerea cu un sfert a terenurilor necesare pentru hrănire populaţiei din Austria, conform unui studiu coordonat de Universitatea Tehnică din Viena, scrie Agerpres.

În consecinţă, consumul energetic asociat creşterii animalelor de carne va fi diminuat semnificativ, la fel şi cel asociat importului de carne şi de nutreţuri destinate creşterii de animale.

În schimb, generalizarea agriculturii bio nu ar avea decât un slab impact pozitiv asupra mediului. "Efectul în ceea ce priveşte consumul de energie, eliminarea de gaze cu efect de seră şi poluarea apelor va fi neglijabil şi nu întotdeauna pozitiv", explică Matthias Zessner-Spitzenberg, unul dintre autorii studiului.

print
Upload fişiere:



Trimite
CELE MAI NOI ŞTIRI
CELE MAI CITITE ŞTIRI 3h 24h 7z 30z
REALITATEA LOCALA »
SC Realitatea Media SA se afla in procedura insolventei reglementata de Legea nr. 85/2006, in conformitate cu incheierea de sedinta din data de 07.09.2011, pronuntata de Tribunalul Bucuresti – Sectia a VII-a Comerciala in dosarul nr. 58935/3/2011.

CNA- Consiliul National al audiovizualului: Bd. Libertatii nr.14, sector 5, cod 050706, Bucuresti www.cna.ro