Fii la curent cu cele mai importante ştiri ale zilei
REALITATEA.NET pe Facebook REALITATEA.NET pe Twitter REALITATEA.NET pe Pinterest REALITATEA.NET pe RSS REALITATEA.NET pe Newsletter REALITATEA.NET pe Youtube

Asocierea dintre cafea şi sandviş, devastatoare pentru sănătate

Sunt multe persoane care preferă să îşi înceapă ziua cu un sandviş şi o cafea fierbinte, dar cercetători de la Universitatea Guelph Humber din Toronto (Canada) susţin că această combinaţie este extrem de periculoasă pentru sănătate, relatează în ultimul său număr The Globe and Mail.

Cafeua nu e bună în combinaţie cu sandvişul
Cafeua nu e bună în combinaţie cu sandvişul

Consumul de cafea după un aliment gras, precum şunca sau ouăle prăjite, sau un sandviş tip fast-food poate ridica nivelul zahărului din sânge chiar şi în cazul unei persoane perfect sănătoase la parametrii unui bolnav de diabet, au constatat ei în urma unor experimente.

Despre faptul că alimentele grase provoacă salturi la nivelul zahărului din sânge se ştia deja. Cafeaua în asociere cu acest tip de produse dublează efectul negativ, susţin cercetătorii canadieni, explicând că grăsimile saturate obstrucţionează diminuarea procentului de zahăr în sânge. Cafeaua chiar şi băută la câteva ore după ingestia unor alimente grase este nocivă pentru că efectul acestora este unul de lungă durată în organism, mai avertizează ei.

Alte sfaturi pentru o alimentaţie sănătoasă găsiţi pe bucataria.net

print
Upload fişiere:



Trimite
CELE MAI NOI ŞTIRI
CELE MAI CITITE ŞTIRI 3h 24h 7z 30z
REALITATEA LOCALA »
SC Realitatea Media SA se afla in procedura insolventei reglementata de Legea nr. 85/2006, in conformitate cu incheierea de sedinta din data de 07.09.2011, pronuntata de Tribunalul Bucuresti – Sectia a VII-a Comerciala in dosarul nr. 58935/3/2011.

CNA- Consiliul National al audiovizualului: Bd. Libertatii nr.14, sector 5, cod 050706, Bucuresti www.cna.ro