Federaţia Sindicatelor Libere din Învăţământ, Federaţia Sindicatelor din Învăţământ “Spiru Haret” şi Federaţia Naţională Sindicală “Alma Mater” au stabilit ca punct de întâlnire Piaţa Constituţiei, unde au organizat un miting. Acesta a fost urmat de un marş de protest pe traseul Piaţa Constituţiei - Piaţa Unirii - Piaţa Victoriei.
Guvernul a contestat, joi, la Curtea Constituţională a României (CCR) legea de majorare a salariilor profesorilor cu 50%, după ce aceasta a fost votată în unanimitate de Camera Deputaţilor, la sfârşitul lunii septembrie.
Premierul Călin Popescu Tăriceanu a declarat, săptămâna trecută, că nu există bani pentru majorările salariale solicitate, chiar dacă judecătorii CCR vor decide că legea adoptată de parlament este constituţională. "Chiar dacă CCR ar da un aviz favorabil, vă spun foarte clar: nu sunt bani! Să nu îşi imagineze cineva că sunt banii puşi undeva şi doar aşteptăm să îi plătim. Nu sunt bani pentru aceste majorări salariale", a declarat Tăriceanu, vineri, la finalul discuţiilor cu sindicaliştii. Premierul a adăugat că o eventuală decizie de majorare a salariilor ar fi "cu atât mai nesăbuită" în contextul crizei financiare internaţionale. Potrivit lui Tăriceanu, guvernul are variante de a împiedica această majorare.
Aproape 15.000 de profesori au protestat, miercuri, în Capitală
Joi, 16 Octombrie 2008 05:32
| Vot: |
68
|
5144 vizualizari, 43 comentarii, 23 voturi
Taguri: funcţionari publici, guvern, învăţământ, lider, marş, miting, salariu, sindicalişti, sindicat,
Taguri: funcţionari publici, guvern, învăţământ, lider, marş, miting, salariu, sindicalişti, sindicat,
| Video (2) | Foto (1) |
Pe aceeasi tema
- Tăriceanu: Creşterea salariilor nu este sustenabilă şi va arunca economia naţională în aer
Vineri, 17 Octombrie 2008 05:29 - Guvernul a trimis Preşedinţiei analizele privind impactul aplicării majorărilor salariale
Miercuri, 22 Octombrie 2008 17:02 - Sindicaliştii din învăţământ i-au trimis o scrisoare lui Bogdan Olteanu
Luni, 27 Octombrie 2008 16:12 - Tăriceanu: Să creştem salariile acum e ca şi cum am pune benzină pe foc
Luni, 03 Noiembrie 2008 11:44 - O profesoară din Arad a intrat în greva foamei şi acuză discriminări salariale
Luni, 17 Noiembrie 2008 12:34
Comentariile cititorilor
43. johny
Joi, 16 Octombrie 2008 11:04
| Raspunde la comentariu
42. Ana-Eugenia Manea
Miercuri, 15 Octombrie 2008 23:30
Raspunsuri:
42.1. COMMENT :
Joi, 16 Octombrie 2008 11:36
...Doamnă dragă, nu doresc să'l apăr pe cel incriminat (sînt de fapt cel care l-am dojenit, primul - 1.1), şi nici pe cei la care faci dumneata aluzie că s-ar fi exprimat defectuos-gramaical în timpul mitingului. (Poate că nu erau profesori-filologi, mă rog.) Penuria de cadre didactice este totuşi reală ~ ştie toată lumea ; şi_asta, mai ales doar din cauza ne-motivaţiei financiare ; dacă salariul ar fi decent, mulţi dintre tinerii dotaţi şi cu vocaţie pentru_această meserie s-ar integra într-acest sistem... şi câştigul ar fi, cu certitudine, mai ales al societăţii! Predau într-o şcoală ~ din mediul urban!... şi colegi tineri (sub 35 de primăveri) nu_am decât 9 (nouă), dintre cei 100 (vreo 10 ~ pensionari deja, vreo 20 ~ spre... ; noi ceilalţi, curând, vom pleca din sistem. Vor veni, să ne "suplinească", d'alde... ("nomina odiosa"!), dacă tot susţineţi Dvs. (părinţii) că profii nu merită mai mulţi bani! DIXI!
41. White
Miercuri, 15 Octombrie 2008 23:28


40. edrin
Miercuri, 15 Octombrie 2008 23:25
39. edrin
Miercuri, 15 Octombrie 2008 23:18
Raspunsuri:
39.1. Ioana
Miercuri, 15 Octombrie 2008 23:33
Bla bla bla.....E prima oara cand vedeti traficul blocat din cauza unei manifestatii? Sau va deranjeaza ca vi s-au mai incurcat dumneavoastra activitatile un pic ? Spuneti ca erau marea majoritate tineri....pai acestia au salariul cel mai mic, de aceea domnule..... Si mai ziceti ca ei fug de munca de aia au ajuns profesori? Pai sa va ocupati personal de "calitatea invatamantului" la dumneavoastra in familie si nu va mai bazati pe acesti "lenesi" care va strica copiii. Ati vrea sa nu aiba din ce trai dar sa ii invete carte pe copiii dumneavoastra; cum vine asta domnule? Sau sunteti unul dintre aceia care nu pune mare pret pe "carte" ....?????
38. ,MARIA T
Miercuri, 15 Octombrie 2008 22:59
Raspunsuri:
38.1. Cosoreci Florin
Joi, 16 Octombrie 2008 10:54
Stimată Maria T, vă dau perfectă dreptate, în ceea ce priveşte periplul premierului cu preşedintele prin străinătate, pe bani publici, cât dau aceştia pe protocoale, toate acele fonduri ar acoperi cu succes alocarea unor salarii mai mari că tre cadrele didactice.
37. APEL URGENT
Miercuri, 15 Octombrie 2008 22:52
36. dante
Miercuri, 15 Octombrie 2008 21:19
35. dante
Miercuri, 15 Octombrie 2008 21:16
Raspunsuri:
35.1. rugierri
Miercuri, 15 Octombrie 2008 22:05
dante, mai mergi pe la mama ta, ca sa te invete mai temeinic sa te porti civilizat......si cu gandirea vad ca stai cam rau....nu prea cred ca ai avut performante intelectuale vreodata!....mult succes in coparticiparea la dezvoltarea economica din ROMANICA......sunteti atat de eficienti, incat, iata, toti avem un nivel extraordinar de trai, datorita voua, a astora care munciti de va spargeti ca slugi ale unor hoti imbogatiti de mafia comunista
34. ANDRADA pentru MARA
Miercuri, 15 Octombrie 2008 19:00
Raspunsuri:
34.7. Ioana
Miercuri, 15 Octombrie 2008 22:36
Ma faceti sa rad zau asa.....Se vede treaba ca sunteti foarte marcat de treaba asta cu privatizarea. Eu va respect opinia dar imi permit sa va spun ca ea va ramane doar la stadiul de opinie (din fericire). Pai daca ar fi asa usor domnul Dan sa inchidem scolile cum spuneti dumneavoastra .......hai sa fim seriosi. Ati uitat de invatamantul obligatoriu din Romania? Ati uitat de numarul maxim de elevi dintr-o clasa? Credeti ca e chiar asa usor de facut ceea ce spuneti dumneavoastra; sa inchidem scolile, e foarte simplu de latrat de pe margine. Nu scolile trebuie inchise domnule, ci facut "curatenie" in randul profesorilor, adusi oameni competenti (daca mai e cineva interesat de acest domeniu de activitate), stimulati cei care deja isi fac datoria (caci mai sunt si astfel de oameni chiar daca acum dumneavoastra negati totul de suparare), etc..Eu nu zic ca merge struna invatamantul dar si ce spuneti dumneavoastra aici e un pic aiuristic, sa imi fie cu iertare ......Si nu mai amestecati invatamantul cu treaba asta cu privatul ca invatamantul nu este privat; cand veti plati pentru fiecare an de studiu al copilului dumneavoastra (cum se face prin lume nu-i asa?) atunci sa inchideti dumneavoastra scolile dupa placerea proprie daca aveti putere....
34.6. Dan
Miercuri, 15 Octombrie 2008 22:11
dupa cum vedeti am inceput sa fac greseli gramaticale... si cand te gandesti ce note mari aveam la scoala.....
34.5. Dan
Miercuri, 15 Octombrie 2008 21:57
Sa-ti raspund: daca a-ti avea un invatamant de calitate ar trebui ca scolile sa intre in economia de piata, adica SA SE CONCUREZE. Asta trebuia sa ase intample de mult! Asadar unele scoli, cu rezultate nesatsfacatoare ar fi trebuit sa se inchida, adica sa dea FALIMENT. Astefl, ar fi ramas in sistem numai scoli performante si implicit profesori performanti, si eu as fi fost primul de acord sa le mareasca salariile cu 50%. Asada pe cand prima scoala in FALIMENT?
34.4. Ioana
Miercuri, 15 Octombrie 2008 21:29
Pt Domnul Dan: cum anume sa dea faliment profesorii domnule ? Ce intelegeti prin faliment? Veniti cu solutii viabile ca daca ii tineti pe salarii mici nu inseamna ca va fi mai bine pt invatamantul romanesc si deci pentru copiii dumneavoastra; sau va veti ocupa singur de ei prin invatamant la domiciliu, profesorul fiind dumneavoastra. Si nu mai bagati toate cadrele didactice in aceeasi oala, sunt oameni care isi fac meseria cu placere, ce sa facem cu aceia?
34.3. Dan
Miercuri, 15 Octombrie 2008 21:00
pt FLORIN: iata ce zic: cauta-ti un serviciu mai bine platit si TE ROG SA NU MAI CERI BANI DE LA MINE!!! CA NU VREAU SA-TI MAI DAU!!! ESTI PENIBIL!!! Cat despre faptul ca vrei sa TAC, te inteleg... esti obosit de la scoala, n-ai reusit nici azi sa faci copiii sa inteleaga ceva din lectia predata de tine. Eu daca as fi seful tau te-as da afara pentru incompetenta! Asa ca du-te la culcare si odihneste-te, poate maine vei reusi...
34.2. FLORIN
Miercuri, 15 Octombrie 2008 20:50
DANE TACI!!!!!!!!! DACA AI TRAI FENOMENUL AI VEDEA K NU E ASA USOR! DU-TE TU IN CHIRIE CU 250 EURO SI SA AI SALARIUL DE 240 EURO SA VEDEM CE MAI ZICI???????????????????????????
34.1. Dan
Miercuri, 15 Octombrie 2008 20:33
... si mai trebuie schimbati si profesorii... Sa vina altii care muncesc ca noi astia de la privat... ca nu suntem obligati sa va tinem noi pe voi ca sa faceti de 19 ani reforma... Ar trebui sa mai dati si voi faliment.... ca prea v-ati invatat sa cereti mult si sa oferiti putin... Ce ziceti daca facem si noi o greva fiscala si nu ne mai platim impozitele? Sa vad de unde va luati banii... ca singuri oricum nu sunteti in stare sa-i obtineti prin munca... Voi nu stiti decat sa cereti, de la stat, de la parinti, de unde putei si voi... ca sa puteti chiuli in vacante de la scoala...
33. roxette
Miercuri, 15 Octombrie 2008 18:17
32. DORU
Miercuri, 15 Octombrie 2008 18:01
Raspunsuri:
32.1. SONIA OPAIT
Miercuri, 15 Octombrie 2008 21:46
Sunteti tineri, doriti imbunatatiri in invatamant dar nu propuneti solutii pentru ca in locul nostru, cei care intr-un an sau doi vom iesi la pensie, al celor care am avut curajul sau...nesabuinta de a ramane la catedra si sa incercam sa facem ceva pentru copii, indreptand cat ne-am priceput raul facut de cei care i-au tradat sau i-au uitat pentru cativa arginti...De ce la catedra au ajuns si oameni nepregatiti, dedati viciilor? Pentru ca tinerii valorosi si-au gasit locuri mai bine platite.Personal, regret grozav pentru ca nici unul dintre cei cinci copii pe care-i am nu si/a ales meseria de profesor dupa terminarea facultatii desi, credeti-ma pe cuvant, aveau talentul si cunostintele necesare. Nu. Ei lucreaza in sistemul privat care le asigura venitul cerut de normele de creditare pentru o casa...Dupa 35 de ani de munca, un invatator cu gradatie de merit(!) nu poate nici sa deschida usa unei banci pentru un credit mai mare de 10 000 RON !!!
31. CITESTE SI DA MAI DEPARTE
Miercuri, 15 Octombrie 2008 17:47
30. ANDRADA
Miercuri, 15 Octombrie 2008 17:40
Raspunsuri:
30.5. Ioana
Miercuri, 15 Octombrie 2008 22:50
In ce ne prindem urechile domnul Dan ? Dar dumneavoastra ce va prindeti daca va asezati in locul profesorului la catedra ? Poate ne spuneti ce domeniu de activitate aveti ca poate sunt profesori care ar putea sa va concureze (ca tot va place concurenta).... Dumneavoastra pe care dintre profesori ati fi in stare sa ii concurati? Pe cei de sport poate ? Sau aveti ureche muzicala si poate se tem si cei de muzica de dumneavoastra .....fiti serios domnule si lasati treaba cu urechile .....
30.4. Dan
Miercuri, 15 Octombrie 2008 20:23
...si apropo de plata: voi cand o sa va platiti orele de chiul din timpul vacantelor, ca sunteti platiti si pentru orele alea, iar voi nici nu dati pe la scoala saptamani intregi... si sa nu-mi spui ca voi faceti munca intelectuala, ca daca va pun in locul meu va prindeti urechile
30.3. DAN
Miercuri, 15 Octombrie 2008 20:19
Si eu care credeam ca copiii invata la scoala inclusiv cum sa fie atenti, cum sa se concentreze..., dar cred ca m-am inselat. Bag de seama ca ar trebui sa invete altundeva chestia asta. Poate ne spui tu Andrada unde...
30.2. Mara
Miercuri, 15 Octombrie 2008 18:05
De unde stii cum isi fac profesorii datoria?
Nu numai copiii sunt vinovati de toate
30.1. initiatul
Miercuri, 15 Octombrie 2008 17:58
ha haa haa ha haa..tare gluma...
29. ANDRADA
Miercuri, 15 Octombrie 2008 17:35
Raspunsuri:
29.1. Mara
Miercuri, 15 Octombrie 2008 18:08
Tocmai asta e problema. Dvs sunteti un dascal cu vechime si daruire, cum mai exista la ora actuala foarte putini in invatamant. O stiti foarte bine si Dvs. In orice padure sunt si uscaturi. In invatamant Dvs sunteti exceptia, majoritatea dascalilor (nu toti) nu-si mai fac cu daruire si dragoste datoria.
Sunt atat parinte cat si cadru didactic, ceea ce imi permite sa analizez din ambele tabere problema. Cu toate astea, sistemul de invatamant din Romania nu mai este ce a fost in urma cu 15-20 de ani, din motive extrem de diverse.
28. Calcule la rece
Miercuri, 15 Octombrie 2008 17:34
27. initiatul
Miercuri, 15 Octombrie 2008 17:29
Raspunsuri:
27.2. initiatul
Miercuri, 15 Octombrie 2008 18:25
Pentru anti plagiat..Vezi tu ca am dat NUMELE MEU postariilor.?AICI E VORBA DE IDEI PE CARE LE SUSTIN ....
27.1. Anti Plagiat
Miercuri, 15 Octombrie 2008 17:46
Initiatule, nu e frumos sa iei doua postari ale altora, sa le lipesti, si sa le publici asa, ca idei venind din partea ta. Vezi ca ai uitat sa stergi ora postarii!
26. HOC EST DILEMMA :
Miercuri, 15 Octombrie 2008 15:58
Raspunsuri:
26.1. Liviu
Miercuri, 15 Octombrie 2008 16:27
d-ul GHISE NU STIE DE UNDE SA IA BANI? SA MAI TAIE DIN SALARIILIE LOR, DIN DIURNE SI DIN BANI PE CARE II TOT SOLICITA PENTRU DIVERSE DECONTURI
25. geza
Miercuri, 15 Octombrie 2008 14:50
24. george
Miercuri, 15 Octombrie 2008 14:47
Raspunsuri:
24.1. opinie
Miercuri, 15 Octombrie 2008 18:08
ai uitat sa mentionezi ca de cele mai multe ori medicii isi rotunjesc veniturile din spaga pe care o practica...daca nu dai nici nu se uita la tine...vorbesc in cunostinta de cauza...si nu cred ca am fost asa ghinionista.si nu cred ca medici au mai multe drepturi decat profesorii...uitam ca fiecare am ajuns acolo unde ne-am dorit datorita profesorilor pe care i-am avut.nu spun ca nu exista si exceptii dar e grav ca profesorii au ajuns sa fie considerati cei mai mari dusmani ai economiei nationale...rusine celor care au contribuit la acest lucru...
23. sergiu
Miercuri, 15 Octombrie 2008 14:25
22. sergiu
Miercuri, 15 Octombrie 2008 14:24
21. Olympia
Miercuri, 15 Octombrie 2008 14:21
20. Un_profesor_adevarat
Miercuri, 15 Octombrie 2008 14:11
19. GELU
Miercuri, 15 Octombrie 2008 13:53
18. magda
Miercuri, 15 Octombrie 2008 13:43
Raspunsuri:
18.2. sergiu
Miercuri, 15 Octombrie 2008 14:19
Draga Madga, poate nu stii dar sunt unii care au si vocatia si pasiunea pentru a aface aceasta meserie. cei care critica si isi dau cu parerea din afara...mai bine...
18.1. Ioana
Miercuri, 15 Octombrie 2008 14:10
Dumneavoastra va referiti la ce categorie anume? Insinuati ca profesorii competitivi ar trebui sa isi schimbe locurile de munca? sa mearga la unul mai bine platit? Daca da, atunci "bun rationament" mai aveti....Eu sunt de acord sa isi schimbe locul de munca dar invatamantul calitativ pe care il dorim cu totii cine il va face? Si nicinu tineti cont de faptul ca sunt persoane care chiar vor sa faca o meserie care sa le placa; vi se pare imposibil sa iubesti meseria de dascal ? Daca da, atunci in mod evident toti dascalii sunt niste fraieri.....dupa parerea dumneavoastra
17. infostudent
Miercuri, 15 Octombrie 2008 13:32
16. Salvati Romania
Miercuri, 15 Octombrie 2008 13:31
Raspunsuri:
16.1. geo
Miercuri, 15 Octombrie 2008 14:18
banuiesc k voi sunteti aia fara studii superioare, mastere, doctorate, limbi straine, etc. dar vreti salarii mari pentru ca nu puteti face fata competitiei din mediul privat.Altfel nu inteleg de ce stati la stat pe salarii care nu va convin. NIMENI NU ESTE DE NEINLOCUIT. Daca sunteti buni profesionisti va vor fi recunoscute drepturile.Daca nu..
15. emf
Miercuri, 15 Octombrie 2008 13:31
14. mia
Miercuri, 15 Octombrie 2008 13:20
13. aglo
Miercuri, 15 Octombrie 2008 12:49
Raspunsuri:
13.1. Irina
Miercuri, 15 Octombrie 2008 13:07
Tinerii "scoliti, capabili si cu buna credinta" isi cauta viitorul in tari in care stiinta, inteligenta si bunul simt nu sunt handicapuri. Din pacate, in Romania aceste de "calitati" sunt demne de dispret si nu reprezinta decat piedici. Daca stie cineva vreun tanar destept, scolit si cu bun simt, care a reusit in Romania sa mi-l arate si mie.
12. xyz
Miercuri, 15 Octombrie 2008 12:23
11. Dragos
Miercuri, 15 Octombrie 2008 11:39
Raspunsuri:
11.1. Dana
Miercuri, 15 Octombrie 2008 12:20
In emisiune se cere decenta salariatilor cu un venit net de 500-1000 de lei, iar statul plateste salarii de 10 ori mai mari unor functionari/directori din tot felul de agentii, ''comitii'' si afacerii mai putin ortodoxe...populatia Romaniei nu are nevoie de aceste agentii, escocherii/ cu trantori legali, desfiintati agentiile, arestatii si sechestrati-le averile celor care si-au aranjat salarii/sporuri si pensii suspecte cu atat mai mult cu cat ni s-a explicat in emisiuni ca au preluat veniturile din prime si sporuri ale colegilor in luna/lunile dinaintea pensionarii pt. a obtine 80% dintr-un venit cat mai mare. Mi se par suspecti, angajatii din Ministerul muncii care nu au vazut. cresterile bruste de venit, cat si parlamentarii care au votat legea care favorizeaza actul infractional de a ''umfla'' venitul inainte de pensionare. Chiar nu exista justitie si functionari in ministerulul de finante, fisc care sa verifice cum au crescut aceste venituri? Din salariul unui angajat cu 10.000 lei de poate dubla salariul a 10 pofesori/dascali sau creste cu 50% la 20 de profesori, deci din salariile a sute de salariati din agentii se pot acoperi salariile a mii de dascali...fara nici un efort...se face doar un transfer de fonduri de la rudele si cumetrii politicenilor catre cetatenii cinstiti ai tarii.
10. ilie
Miercuri, 15 Octombrie 2008 11:38
Raspunsuri:
10.1. Ioana
Miercuri, 15 Octombrie 2008 12:19
Cat de mari credeti ca sunt ? Aveti cunostinte exacte despre acest subiect sau vorbiti avand drept informatii doar ceea ce recuperati din mass media ? Si ca sa fim cinstiti puteti da un exemplu de salariu care dumneavoastra considerati ca ar fi binemeritata pentru un profesor ???
9. iflorin
Miercuri, 15 Octombrie 2008 11:37
Raspunsuri:
9.6. Ioana
Miercuri, 15 Octombrie 2008 13:44
Sunt de acord cu dumneavoastra. Din pacate trebuie sa mai asteptam pana ce dragii de politicieni o sa se decida sa intreprinda ceva in sensul acesta; avem nevoie de legi bune (care sa fie si aplicate bineinteles) si de o mass media corecta, neutra, etc.. , care sa nu mai informeze gresit populatia. Sa auzim de bine !
9.5. Gherase
Miercuri, 15 Octombrie 2008 13:15
Am postat aceste informatii pentru ca, din lipsa de date reale, se fabuleaza. Atat cu privire la veniturile reale ale profesorilor, cat si cu privire la veniturile reale ale persoanelor cu studii superioare din mediul privat. Bine-nteles ca in mediul privat, pentru functii asemanatoare, dar in companii mari si de renume, sumele sunt mult mai mari. Dar la fel este si in agentiile din subordinea ministerelor, ca sa nu mai vorbim de justitie. Ar fi foarte bine sa se puna, odata, cap la cap, informatiile si sa se prezinte intr-un mod sintetic veniturile din firmele si institutiile statului. Atunci, s-ar termina cu acuzele nefondate. Pana atunci, fiecare se ia dupa intoxicari si zvonistica
9.4. Ioana
Miercuri, 15 Octombrie 2008 13:02
Este adevarat ca nu sunt salarii decente cele enumerate de dumneavostra si cu siguranta munca prestata nu este suficient remunerata; as preciza insa ca toate aceste salarii (dupa cum spuneti chiar dumneavoastra) sunt in domeniul privat, ceea ce nu este cazul pentru profesori (profesorii care predau in privat banuiesc ca sunt relativ multumiti de salariile care le au). Un profesor cu un an vechime in preuniversitar nu are 900 RON in mana; un asistent in universitar are 1000 RON venit net; un lector universitar cu 15 ani vechime are aproape 1500 RON net si putem continua. Acestea sunt salariile reale; nu vorbesc de cei care au cumul de functii si care fac cate 2-3 norme pentru a-si masri veniturile; acestia sunt in numar limitat si isi desfasoara activitatea in detrimentul calitatii cerute in invatamant.
9.3. Gherase
Miercuri, 15 Octombrie 2008 12:40
Va voi da eu cateva exemple: inginer cu un an vechime, devizier, firma de constructii, venit 900 RON; inginer informatician, un an vechime, redactor web pe site-ul unui ziar, 1.000 RON; inginer, sef de sectie, vechime 18 ani (s-ar putea sa gresesc, un picut, vechimea), 1.550 RON; economista, 12 ani vechime, 1.200 RON. Toti in firme private
9.2. GOGU-PINTENOGU
Miercuri, 15 Octombrie 2008 12:37
Prietene, esti stupid!
Sau prost(informat) rauvoitor, tendentios... Nu mai continui, pentru ca restul termenilor probabil ar trebui sa-i cauti in DEX si ma tem ca nu stii ce este acela, unde sa-l gasesti sau cum sa-l utilizezi.
Comentariul este valabil si pentru 10, 7.1, 6 si pentru toti cei care se regasesc in ceea ce am scris.
9.1. Ioana
Miercuri, 15 Octombrie 2008 12:22
Cui ii e teama sa recunoasca ? Si despre ce categorii sociale vorbiti ? Ce salariu are un inginer ne puteti spune ? Ce salariu are in general o persoana cu studii superioare ? Sau profesorii intra la categoria celor necalificati .....??? Sa recunoastem, fara teama cum spuneti......
8. stan constantin
Miercuri, 15 Octombrie 2008 11:14
7. Lazar
Miercuri, 15 Octombrie 2008 09:36
Raspunsuri:
7.1. Daniel
Miercuri, 15 Octombrie 2008 11:23
In ultimii ani nivelul educatiei in scoli a scazut foarte mult,asta o spun statisticile si se vede cel mai bine in viata de zi cu zi,in clasa a 8 aveam foarte multi colegi care la ora de limba romana nu stiau ce este acela "substantiv","pronume","verb" dar aveau medii intre 6-8,si asta nu este un caz singular,iar acum vin si cer majorarea salariilor cu 50%,RUSINE,ar merita cu 50%mai putin,ar trebui sa se calculeze salariile pt anul urmator de invatamant in fc-tie de rezultatele obtinute la examenele nationale si la bac.
6. Emilian
Miercuri, 15 Octombrie 2008 09:19
Raspunsuri:
6.1. Ioana
Miercuri, 15 Octombrie 2008 13:10
Pai de acord cu dumneavoastra domnule, dar ce facem cu cei care sunt deja pregatiti profesional ? Le spunem sa astepte pana se pregatesc si ceilalti ? Nu ar fi mai normal sa le dam salarii cat de cat decente si sa "scapam" de cei nepregatiti profesional cum ziceti, lasand liber locul pentru cei care merita (si care ar fi poate un pic mai motivati pentru aceasta meserie) ? Sau dumneavoastra mergeti la "lucru" doar pentru ca iubiti meseria ce o faceti neinteresandu-va de soarta copilului (copiilor) ce il (ii) aveti de crescut ...??? Ma intreb si eu asa .....
5. vlad
Miercuri, 15 Octombrie 2008 08:18
4. vegel ion
Miercuri, 15 Octombrie 2008 07:13
3. Anonim
Marti, 14 Octombrie 2008 21:42
Raspunsuri:
3.1. Ioana
Miercuri, 15 Octombrie 2008 11:20
Sunt de acord cu tine dar ce facem cu cei care isi fac meseria cum trebuie si au salariile astea de mizerie ?? Acestia cu siguranta fie vor pleca din tara, fie vor ajunge ca cei de care amintesti dumneata (caci trebuie sa traiasca si ei cumva, si ei au copii de crescut care asteapta o viata mai buna). De ce trebuie sa generalizam mereu ? Eu zic ca e necesara o dubla actiune: incurajarea celor care isi fac meseria in sensul adevarat al cuvantului si descurajarea celor care procedeaza precum ai spus.
2. ofi-nita
Luni, 13 Octombrie 2008 21:35
1. Zoly
Luni, 13 Octombrie 2008 21:18
Raspunsuri:
1.4. Cosoreci Florin
Joi, 16 Octombrie 2008 10:57
Stimate domn, vă rog din suflet să nu jigniţi limba şi literatura română, prin constituirea unui comentariu cu grave carenţe şi inadvertenţe de exprimare.
1.3. uncioban
Marti, 14 Octombrie 2008 13:42
Domnule, esti un agramat. Nu iti meriti, din punctul meu de vedere, nici cei 280 de lei
1.2. nemesis
Marti, 14 Octombrie 2008 10:21
Din pacate pentru dumneata, domnule Zoly, cred ca vei avea de-a face cu mine la Facultatea de Litere din Timisoara. Nu ma deranjeaza ca esti semi-analfabet, ma deranjeaza insa ca ai ajuns in anul al 2-lea la Litere. Iar faptul ca te si mandresti cu asta e si mai grav. Cat despre suma de 280 ron pe care ai incasat-o pentru marea dumitale cultura, te asigur ca ti-ar sta mai bine intr-o alta functie, ce nu implica "lustruirea" mintii cuiva. Te-ai putea intretine mai bine, iar eu nu as mai avea cosmaruri de fiecare data cand imi dau seama ca indivizi de genul dumitale scapa din facultate si nenorocesc copii nevinovati.
1.1. ...Observaţie :
Luni, 13 Octombrie 2008 22:31
...Băiete, presupun că suma pe care_ai primit-o ~ 280 de roni ~ este doar pe două săptămâni pontate. Dar... într-altă ordine de counicare, ţin să'ţi aduc la cunoştinţă nişte ortograme greşite din comentariul tău : "vre-o", "Da-ti" ~ ambele se scriu legat! Mă-rog, nici modul tău de exprimare (stilul) nu-i chiar de viitor profesor-filolog ; consultă DOOM-ul, deci, mai ales când scrii pentru_a te posta public. Altfel însă, nu am nimic împotrivă-ţi ; şi_eu am fost ca tine, ca statut social şi profesional! (BIGIS-FLUOR DE PHILONIA)
|
Alte ştiri din aceeaşi secţiune










