Fii la curent cu cele mai importante ştiri ale zilei
REALITATEA.NET pe Facebook REALITATEA.NET pe Twitter REALITATEA.NET pe Pinterest REALITATEA.NET pe RSS REALITATEA.NET pe Newsletter REALITATEA.NET pe Youtube

Alimentaţia tatălui are efecte asupra viitorilor copii

Nu doar mamele, ci şi viitorii tătici ar trebui să îşi controleze dieta, altfel pot transmite urmaşilor defecte genetice care să ducă la îmbolnăvire, arată cercetătorii de la Universitatea "New South Wales" din Sydney, Australia, informează adevarul.ro.

Alimentaţia tatălui infuenţează genele urmaşilor
Alimentaţia tatălui infuenţează genele urmaşilor / FOTO: agenda.ro

Aceştia au descoperit că tăticii cu o dietă bogată în grăsimi au copii cu risc crescut de a face diabet de tip I şi că organismul acestor copii produce o cantitate de insulină (hormonul ce reglează metabolizarea zahărului din sânge) mai mică decât ar fi normal.

Potrivit cercetătorilor australieni, 642 de gene care sunt asociate cu producţia de insulină suferă mici mutaţii şi sunt transmise urmaşilor celor care fac abuz de grăsimi în mod constant.

Acelaşi subiect pe REALITATEA.NET
print
Upload fişiere:



Trimite
CELE MAI NOI ŞTIRI
CELE MAI CITITE ŞTIRI 3h 24h 7z 30z
REALITATEA LOCALA »
SC Realitatea Media SA se afla in procedura insolventei reglementata de Legea nr. 85/2006, in conformitate cu incheierea de sedinta din data de 07.09.2011, pronuntata de Tribunalul Bucuresti – Sectia a VII-a Comerciala in dosarul nr. 58935/3/2011.

CNA- Consiliul National al audiovizualului: Bd. Libertatii nr.14, sector 5, cod 050706, Bucuresti www.cna.ro