Alcoolul ar putea reduce problemele cardiace
PUBLICAT
Joi, 19 Noiembrie 2009 09:06
ACTUALIZAT
Joi, 19 Noiembrie 2009 09:18
SURSA
REALITATEA.NET
O treime din bărbaţi şi-ar putea reduce problemele cardiace, dacă ar consuma între patru şi zece pahare de alcool pe zi. Aceasta este concluzia unui studiu care a stârnit controverse printre cercetătorii din întreaga lume.








Strategy & Technology PUBLYO
Marketing & Sales Q2M