Cercetarea asupra tinerilor de 15-16 ani a relevat faptul că fetele sunt mai predispuse să consume alcool decât băieţii, punându-le în faţa riscului de a face sex neprotejat, de a avea sarcini nedorite şi de a contracta boli cu transmitere sexuală.
Una din cinci adolescente care consumă alcool cel puţin o dată pe săptămână spun că s-au îmbătat atât de tare încât au avu relaţii sexuale nedorite, în timp ce 40% dintre tinere spun că au fost implicate într-o bătaie.
Aproape 88% dintre tinerele cu vârsta între 15-16 ani spun că au consumat alcool, faţă de doar 80% dintre băieţi. Tinerii care spun că beau, consumă mai mult decât echivalentul unei sticle de vin pe săptămână. Studiul susţine că băutura are un efect dezastruos asupra performanţelor şcolare.








Strategy & Technology PUBLYO
Marketing & Sales Q2M