Persoanele care au luat suplimente alimentare de vitamina D şi calciu întâmpină un risc cu 11% mai mic de a suferi fracturi ale oaselor, prin comparaţie cu persoanele care nu iau astfel de suplimente, conform autorilor studiului, scrie Agerpres.
În cazul persoanelor în vârstă care au primit vitamina D şi calciu s-a înregistrat o limitare a riscului de fractură de până la 30%, conform unuia dintre co-autorii studiului, Mei Chung, epidemiolog nutriţionist. Acest studiu a fost solicitat de către U.S. Preventive Services Task Force.
În ceea ce priveşte posibilul rol al vitaminei D în prevenirea îmbolnăvirilor de cancer, "nu dispunem deocamdată de informaţii suficient de concludente", a precizat Chung.
Vitamina D este produsă în piele după expunerea la lumina ultravioletă B, din sursele solare sau artificiale şi apare în mod natural într-o gamă redusă de alimente.








Strategy & Technology PUBLYO
Marketing & Sales Q2M