Acidul folic creşte riscul îmbolnăvirii de cancer
Acidul folic, forma sintetică a vitaminei B, creşte riscul îmbolnăvirii de cancer intestinal, la sân sau la prostată, potrivit unui studiu al cercetătorilor de la Universitatea Oxford.
Potrivit cercetătorilor britanici, în cazul multor persoane de vârstă medie sau de vârsta a treia, care au mici leziuni premaligne, excesul de acid folic poate duce la creşterea leziunilor şi la accelerarea dezvoltării cancerului. Aceasta deoarece cantităţi mari din această vitamină, în forma sa sintetică, ajută celulele tumorii să se reproducă mai uşor, potrivit NewsIn.
Cercetătorii susţin că, după ce a început fortificarea făinii cu
fier şi vitamine, în America de Nord, a crescut rata cazurilor de
cancer intestinal.
Până acum, se credea că este imposibilă supradoza de vitamina B,
deoarece aceasta din urmă este solubilă şi orice cantitate în exces
este eliminată prin urină.
Ultimele cercetări arată însă că acidul
folic împiedică mecanismele naturale ale corpului să limiteze absorbţia
acidului folic în intestine.
Majoritatea complexelor de vitamine conţin şi acid folic, dar acesta
poate fi găsit şi în cereale şi margarină. Fortificarea făinii şi
a cerealelor duce, potrivit oamenilor de ştiinţă, la creşterea dozei
zilnice de acid folic din dieta unei persoane.
Daca ti-a placut articolul, urmareste REALITATEA.NET pe FACEBOOK!

Lovitură pentru furnizorii de gaz: Statul poate fixa preţurile şi după liberalizare
1 EUR= 4.3533 RON 





Automobilul cu soba cu lemne exista si circulă
Jurnal Realitatea Tv Cluj 16.02.2012 ora 20.15
Surprins în timp ce se uita în decolteul...
Clujul in Realitate 16.02.2012
Pasari moarte au fost gasite la Constanta
Pasari moarte la Constanta








Feedback

