Cam trei ceşti de cafea pe zi le ajută pe femei - dar numai pe ele! - să aibă mai multă ţinere de minte. La această concluzie au ajuns cercetătorii de la Institutul Naţional Francez pentru Cercetări Medicale şi Sănătate.
Citeşte mai mult